سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه های گذر از ترافیک چیست؟

همزمان با پیدایش شهرها و افزایش جمعیت و پیشرفت روز افزون تکنولوژی و فناوری ارتباطات و تولید خودروهایی که به تعداد فراوان در کارخانه ها تولید می شود نمی تواند پاسخگوی جمعیت در سطح کلان شهرها باشد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران همزمان با پیدایش شهرها و افزایش جمعیت و تبدیل زندگی سنتی به مدرن و همچنین پیشرفت روز افزون تکنولوژی و فناوری ارتباطات و تولید خودروهایی که به تعداد فراوان تولید می شود نمی تواند پاسخگوی جمعیت در سطح کلان شهرها باشد.
این امر علاوه بر افزایش ترافیک آلودگی های زیست محیطی را به همراه دارد و باعث تاخیر در انجام کارها و به خطر افتادن سلامت جسم و روح افراد می شود.
لذا این پدیده شهروندان را ملزم به استفاده از حمل و نقل عمومی ساخت تا بتواند با هزینه مناسب و بدون اتلاف وقت به مقصد برسند و به طور قابل توجهی در کاهش ترافیک موثر باشند.
اما در این خصوص احمدی رئیس تاکسیرانی منطقه 9 تصریح کرد: در جشنواره تاکسیرانی برتر که با محوریت قانون مداری، مسئولیت پذیری، مشتری مداری، رزق حلال و برکت، ایثار و فداکاری و امانت داری است.
این اقدام که با همکاری سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، شهرداری تهران، بانک شهر و پلیس راهنمایی و رانندگی صورت می گیرد تاکسیرانان در صورت نداشت تخلف و رعایت و قوانین و مقررات به عنوان تاکسیرانان برتر شناخته می شوند.
همچنین از اقدام قابل توجه دیگر اداره تاکسیرانی احداث پایانه شمشیری است و مراحل ابتدایی آن با موفقیت آغاز شده است و پیش بینی می شود تا دو ماه آینده این پروژه به بهره برداری برسد و همچنین این پایانه برای شهرهای اطراف تهران مانند شهریار اندیشه و مارلیک تاکسی دارد./ل
برچسب ها: ترافیک ، شهرها ، جمعیت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.