سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل شورای عالی جوانان؛

نگاه ما به حوزه جوان فرصت محور است

سرپرست وزارت ورزش و جوانان گفت : در حال برنامه ریزی هستیم تا شورای عالی جوان را با حضور رئیس جمهور تشکیل دهیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، صالحی امیری سرپرست وزارت ورزش و جوانان در حاشیه نشست هم اندیشی مدیریت راهبردی امور جوانان که با حضور معاونین جوانان و جمعی از مسئولین اسبق رسانه صبح امروز در ساختمان شماره 2 وزارت ورزشی و جوانان برگزار شد در پاسخ به خبرنگاران در خصو ص برنامه های خود در حوزه جوان اظهار داشت : د ر نظر داریم شورای عالی جوانان را با  حضور رئیس جمهور تصویب کنیم .
وی ادامه داد : سبک هویت دینی اسلامی جوانان ساماندهی جوانان در قالب نهادهای مردمی و ایجاد سازمانهای فرهنگی اجتماعی با محوریت تحکیم خانواده توجه به امور جوانان اشتغال معیشت و غیره را از مهمترین امور و برنامه های ما در این وزارت خانه است.

همچنین به دنبال ایجاد ظرفیت جوانان در نهادهای اجرایی هستیم تا با تشکیل پارلمان جوانان بتوانیم نگاه ها و نظرات جوانان را به صورت سازمان یافته به دولت منعکس کنیم.
سرپرست وزارت ورزش و جوانان ادامه داد شورای راهبردی با حضور صاحب نظران حوزه جوانان تشکیل می شود و در صورتی که نیازمند قانون در این زمینه باشیم قانون مورد نظر را به مجلس ارائه می کنیم.
صالحی امیری گفت: طی 2 ماه گذشته که مسئولیت وزارت ورزش و جوانان را بر عهده گرفتم با بازنگری در ساختار و تغییر معاونین تلاش کردم تا حلقه معاونت جوانان و فرهنگ را تقویت کنم تا با این روش سازکاری نو را تجربه کنیم.

وی ادامه داد : انچه که مد نظر رئیس جمهور در دولت تدبیر وا مور می باشد ارتقای نشاط و شادی و امید به اینده جوانان است.

نگاه ما حوزه جوان فرصت محور است و همه نیروی اجتماعی جوانان در این زمینه استفاده خواهیم کرد./ف

برچسب ها: هویت ، جوانان ، نهاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.