سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور ده ها شرکت و اتحادیه، دراولین نمایشگاه بزرگ "املاک و مستغلات" ایران

اولین نمایشگاه بزرگ املاک و مستغلات ایران، روز جمعه 26 مهرماه ، در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برپا می شود و در آن شرکت ها و انبوه سازان مسکن و تعاونی های ساخت و ساز مسکن کشور ، حضوری چشمگیر دارند.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبری اولين نمايشگاه املاک و مستغلات ايران؛ دراین نمایشگاه ده ها شرکت ساختمانی و خدماتی جدید ترین طرح ها ، پروژها و برنامه های خود را ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار خواهند داد.

حميد رضاييان مدیر عامل موسسه نوآوران و نواندیشان ایرانیان و رئیس برگزاری این نمایشگاه گفت : هدف اصلی از برگزاری اولين نمايشگاه املاک و مستغلات ايران ، دستیابی و برقراری تعادل قیمت در بازار مسکن، و رونق ساخت و ساز است .
 
وی دیگر هدف برگزاری نمایشگاه را ایجاد محیط ایده پردازی و بیان روش‌های مختلف در این امر عنوان کرد و گفت: ارائه روش ها و طرح های نوین ساخت و ساز ، سبک سازی و مقاوم سازی ، توجه به بازسازی بافت های فرسوده و آشنائی مهندسان و طراحان با نوین ترین سیستم های ساخت و ساز ؛ از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
 
رضائیان اضافه کرد : نمایشگاه املاک و مستغلات فرصتی برای انبوه سازان و مردم فراهم می کند و با فرصت ایجاد شده در این نمایشگاه ، حتی املاک و زمین‌های آموزشی و ورزشی در اختیار مردم نیز عرضه و به صورت مشارکتی ساخت و ساز می‌شوند تا از سرمایه‌های مردمی در جهت بهبود اوضاع ملک نیز بهره گرفته شود. 

وی افزود : اولين نمايشگاه املاک و مستغلات ايران با همکاری اتحادیه کشوری مشاوران املاک و موسسه نوآوران و نواندیشان برتر ایرانیان و در راستای اهداف سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی برگزار می‌شود.
 
رضاییان اظهار کرد: در اولين نمايشگاه املاک و مستغلات ايران ؛ مالکان و مدیران پروژه‌های سرمایه‌گذاری با ارائه و معرفی بهترین فرصت‌های سرمایه‌گذاری در املاک ، شرایطی برای عرضه‌ مطلوب املاک با امکان ارزیابی و مقایسه‌ی بهتر را ، فراهم می‌کند. 

وی از حضور شرکت‌های تخصصی مطرح برای اولین‌ بار در کشور که در زمینه‌ نوآوری در املاک فعالیت می‌کنند، خبر داد و افزود : این نمایشگاه بستری است تا دست اندرکاران املاک کشور روشهای فروش و یا تامین تجهیزات لازم برای عرضه واحدهای مسکونی ارائه کنند.
 
این نمایشگاه از 26 تا 29 مهرماه هر روز از ساعت 9 تا 16 در محل دائمی نمایشگاهها بین المللی  تهران آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.

انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.