سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسي شاهکار جديد سامسونگ؛

نگاهی بر "گلکسی J" مهمان زمستان امسال + تصاویر

یکی دیگر از محصولاتی که اپراتور ژاپنی NTT DoCoMo برای زمستان امسال معرفی کرده است، دیوایسی است حد فاصل Galaxy S4 و Galaxy Note 3 با نام Galaxy J.

Galaxy J به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ با نام مدل SC-02F فعلا فقط برای بازار ژاپن عرضه می‌شود، اما ممکن است سامسونگ نیز همچون اچ‌تی‌سی کمی بعد این محصول را با نامی متفاوت، وارد بازار جهانی کند.



Galaxy J از سیستم عامل اندروید 4.3 و یک صفحه نمایش 5 اینچ از نوع Super AMOLED HD بهره می‌برد. از دیگر مشخصات فنی این تلفن می‌توان به پردازنده 4 هسته‌ای 2.3 گیگاهرتز Snapdragon 800 ،حافظه رم 3 گیگابایت و پشتیبانی از شبکه مخابراتی Xi LTE اشاره کرد که سرعت انتقال اطلاعات را تا 150 مگابیت در ثانیه میسر می‌کند. این تلفن همچنین از دوربین اصلی 13 مگاپیکسل در پشت و دوربین 2 مگاپیکسل در جلو، برخوردار است.



در محصول جدید سامسونگ طراحی مشابه به بدنه هر دو موبایلنوت ۳ و اس ۴ دیده می شود با این تفاوت که این تلفن در رنگ‌بندی شاد و جذاب شامل صورتی، سفید و آبی عرضه خواهد شد. تفاوتی که در طراحی این تلفن نسبت به اس 4 قابل مشاهده است، یکسان بودن رنگ دکمه فیزیکی Home با بدنه پشتی دستگاه است. بدنه Galaxy J مقاوم در برابر آب و گرد و غبار عرضه خواهد شد.



تلفن گلکسی جی سامسونگ از یک باتری 2600 میلی آمپرساعتی بهره برده و از درگاه microSD و NFC نیز پشتیبانی می‌کند.

گزارش از پریسا کابلی


دریچه فناوری اطلاعات در شبکه های اجتماعی

         



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۱
علی
۲۳:۴۵ ۱۷ دی ۱۳۹۲
کی میاد ایران!؟قیمت ؟!
سشسشس
۲۰:۰۷ ۲۱ مهر ۱۳۹۲
آقا اینارو نزارین شاید یکی نداشته باشه بخره . اینارو می بینه دلش می خواد ! آرزوش میشه ! آرزو رو با خودش به گور می بره!!!!!!!!!!!!!!!!!
saman
۱۴:۰۱ ۲۲ مهر ۱۳۹۲
گل گفتی
reza
۱۵:۳۰ ۲۱ مهر ۱۳۹۲
لطفا گوشی ها رو با هم مقایسه کنید تا ما بتونیم یه گوشی خوب برای خودمون پیدا کنیم.
جاوید
۱۳:۲۶ ۲۱ مهر ۱۳۹۲
به نظر گوشی خوبی میاد