سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاریابی الکترونیکی در خدمت افراد جویای کار

به گفته مدیر کل کار و تعاون 125 هزار ظرفیت اشتغال در استان تهران برنامه ریزی شده ودستگاهها موظفند بنا بر نیاز سنجی خودمبادرت به جذب نیرو کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران : محمد لطفی نژاد مدیر کل کار تعاون در نشست شورای اشتغال استان تهران گفت: فرهنگ کار باید اصلاح شود طرح هاي اقتصادی همین که توجیه اقتصادی داشته باشد باید برای مسئولین قابل اجرا باشد.

وی درخصوص موانع دستگاههای اجرایی گفت: تناقض های قانونی، مشکلات فرهنگی، موانع تراشی کارکنان ادارات، برای ارائه تسهیلات وجود دارد که باید بازبینی شود.

به گفته مدیر کل کار و تعاون برای توجیه اقتصادی همانکه فرد سرمایه خودرا در اختیار بانکها قرار دهد کافی است.

** تفاوت های قابل تعامل در بانکها

لطفی در ادامه در مقایسه با شرایط بانک ملت وملی و فعالیتهای هر یک اینچنین گفت: بانک ملی با 793 میلیارد اعتبار تا کنون 77 درصد پرداختی داشته است اما بانک ملت با در دست داشتن 70 درصد از این مبلغ 35 درصد آن را پرداخت کرده است یعنی 2.5 برابر فعالیت این بانک کمتر بوده است.به گفته وی بانک ملی 4 درصد از بانک ملت عملکرد مثمر ثمر تری داشته است که این تفاوتها قابل تعامل است.

لطفی با بیان اینکه کاریابی الکترونیکی در حوزه اشتغال مطرح شده است تاکید کرد: با ارائه چنین خدماتی کل هزینه های ایاب وذهاب و مراجعه به دستگاهها کاهش می یابد.
مدیر کل کار و تعاون خاطر نشان کرد: هم اکنون ظرفیت اشتغال زایی در دستگاههای دولتی رقمی حدود 125 هزار ظرفیت شغلی در استان تهران است و باید به نحوی برنامه ریزی شود که هر دستگاهی بنابه نیاز قدرت جذب نیرو را داشته باشد و تا پایان آذر ماه امیدواریم 75 درصد فرصتهای شغلی وارد این سامانه شود.
به گفته وی بانک ملی 4 درصد از بانک ملت عملکرد مثمر ثمر تری داشته است که این تفاوتها قابل تعامل است.
لطفی با بیان اینکه کاریابی الکترونیکی در حوزه اشتغال مطرح شده است تاکید کرد: با ارائه چنین خدماتی کل هزینه های ایاب وذهاب و مراجعه به دستگاهها کاهش می یابد. /ل
برچسب ها: بانک ، ملت ، ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.