سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بخشنامه بودجه 93 امروز در دولت بررسي مي شود

مشاور معاون برنامه ريزي و نظارت راهبردي رياست جمهوري از بررسي بخشنامه بودجه 93 در جلسه هيئت دولت خبر داد.

 محمد کردبچه در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بخشنامه بودجه 93 قبل از ارائه در مجلس امروز در جلسه هيئت دولت نقد و بررسي مي شود.

وي ادامه داد: سه هفته بعد از تصويب بخش نامه بودجه 93 در دولت دستگاه هاي اجرايي بايد نظرات و بودجه پيشنهادي خود را به دولت ارائه کند.

مشاور معاون برنامه ريزي و نظارت راهبردي رياست جمهوري تصريح کرد: بودجه ريزي مبتني بر عملکرد و شفافيت و انضباط مالي مهمترين ويژگي بودجه 93 است.

کردبچه با تأکيد براينکه محمدباقر نوبخت معاون برنامه ريزي و معاونت راهبردي در تنظيم بودجه سال آينده بر نظام بودجه ريزي مبتني بر عملکرد تأکيد داشته است، افزود: لايحه بودجه سال آينده تا 13 آذر به مجلس ارائه مي شود.

وي اظهار داشت: وزارت آموزش و پرورش در سطح مناطق سازمان بهزيستي در مراکز توانبخشي وزارت بهداشت و درمان در مراکز آموزشي سازمان ثبت احوال در سطح مناطق مي بايست بودجه پيشنهادي خود براي سال 93 را مبتني بر عملکردها تقديم کند و سازمان هاي ديگر نيز در بودجه ريزي خود اهداف کمي را لحاظ مي کند.

کردبچه خاطرنشان کرد: مي بايست دولت تا 15 آذر لايحه بودجه را به مجلس ارائه کند. اين درصورتي است که طي دو سال گذشته لايحه بودجه با تأخير به مجلس ارائه شد. که به موجب آن مجلس ناچار به تصويب بودجه دو دوازدهم شد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: بخشنامه ، بودجه ، دولت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.