سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشنواره تئاتر استانی 23 مهر به کار خود پایان می دهد

بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استانی، از امروز یکشنبه، 21 مهر، کار خود را در استان کردستان و شهر یاسوج پی می گیرد و تا 23 مهرماه نیز به طول می انجامد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از ايران تئاتر؛ مدیر هماهنگی امور استان های مرکز هنرهای نمایشی، اظهار کرد: به دلیل برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان، جشنواره تئاتر استانی کردستان با کمی تأخیر اجراهای خود را از 21 مهرماه، شروع می کند و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت. در جشنواره تئاتر این استان سعید پورصمیمی، مریم معترف و مجید واحدی زاده قضاوت آثار نمایشی  را برعهده دارند.

وحید لک همچنین از پایان بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استانی در استان های کرمان، خراسان شمالی، تهران، خراسان رضوی و لرستان خبر داد و فهرست داوران جشنواره در هر یک از این استان ها را به شرح زیر اعلام کرد: در جشنواره استان کرمان هادی مرزبان، پیمان شریعتی و الله قلی نظری داوری جشنواره را برعهده داشتند. صمد چینی فروشان نیز منتقد آثار این جشنواره بود.

در استان خراسان شمالی، نادر برهانی مرند، محمد دشت گلی و مهرداد کوروش نیا به قضاوت نمایش ها نشستند و بهرام تشکر به نقد آثار پرداخت.

در استان تهران، داوری آثار جشنواره را محمودرضا رحیمی، مسلم قاسمی و حسین عاطفی انجام دادند و عباس شاه محمدزاده ناظر این جشنواره بود.

جشنواره تئاتر استان خراسان با داوری اصغر همت، سیاوش تهمورت و محمود فرهنگ برگزار شد و سعید محبی منتقد جلسات بود.

در استان لرستان نیز،  محمود پاک نیت، حسین مسافر آستانه و سعید نجفیان داوری نمایش ها و حمیدرضا سلطانی نقد و بررسی آثار شرکت کننده در این جشنواره را عهده دار بودند.

انتهاي پيام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.