سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نگاهي به وضعيت تيم مس تا پايان هفته دوازدهم در ليگ برتر

تيم مس کرمان که در فصل اخير در جدول رده بندي ليگ برتر جايگاه مناسبي ندارد. اکنون با 11 بازي انجام داده 6 امتياز کسب کرده و در رده 16 در قعر جدول قرار دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تيم مس کرمان در دو فصل اخير تا پايان هفته دوازدهم در دو ليگ سيزدهم و دوازدهم از آخرين تيم هاي جدول است و اکنون در وضعيت مناسبي به سر نمي برد.

مس کرمان در ليگ دوازدهم با 12 بازي انجام داده توانسته بود تنها 3 برد کسب کند و 3 بازي خود را نيز با مساوي به پايان برساند و 6 بازي ديگر خود را به حريفان خود واگذار کرد و 6 باخت در کارنامه خود به ثبت رساند.

تيم مس همچنان از خط حمله ضعيفي در اين دوره از رقابتها برخوردار بود و 7 گل وارد دروازه حريفان خود کرده است و اما گل خورده اين تيم از آمار بالايي برخوردار نيست و به نسبت با 9 گل خورده از خط دفاعي خوبي برخوردار بود.

بنابراين تفاضل گل اين تيم 2 بوده است و در کل با 12 امتياز در رده ي چهاردهم قرار داشت و باز هم شرايطش نسبت به اين دوره از رقابتها بهتر بود. اما در ليگ سيزدهم يعني ليگ کنوني مس از 16 تيم حضور يافته در ليگ برتر شانزدهمين تيم بود و با يازده بازي انجام داده و يک بازي عقب افتاده ي خود که با تيم استقلال بوده است. حتي يک برد هم نداشته است و تمامي بازي هاي خود را واگذار کرده است.

اين تيم 6 امتيازي را هم که کسب کرده از 6 مساوي بوده که گرفته است و 5 بازي ديگر خود را دو دستي به حريفان خود واگذار کرده است.

خط حمله اين تيم به شدت ضعيف عمل کرده و 5 گل بيشتر نتوانسته در بازي هاي خود به ثمر برساند.

همچنين خط دفاعي مس از عملکرد قابل قبولي برخوردار نبوده است و 12 گل دريافت کرده است و تفاضل 7 را براي اين تيم رقم زده است و اکنون تيم مس با 11 بازي انجام داده ي خود و کسب 6 امتياز در رده ي شانزدهم قرار دارد و احتمال سقوط اين تيم را به رده هاي پايين تر مي توان پيش بيني کرد مگر اينکه در نيم فصل دوم درصدد تغيير شرايط خود برآيد و قعر جدول رها کند تا دلهره اي براي سقوط به مرحله بعد نداشته باشد.

پايان متن/آق
برچسب ها: مس کرمان ، عملکرد ، لیگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.