سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در دیدار معاون سیمای رسانه ملی با وزیر بهداشت صورت گرفت؛

تقدير از اهتمام سیما در ارتقا فرهنگ سلامت

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی از اهتمام سیما در ارتقاء فرهنگ سلامت و به خصوص راه‌اندازی و عملکرد مناسب شبکه سلامت تقدیر کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سیما ، در این جلسه دکتر علی دارابی گزارشی از روند فعالیت‌های سیما در حوزه سلامت در قالب‌های مختلف برنامه‌های ترکیبی، گفتگو محور و نمایشی ارائه کرد که مورد استقبال قاضی‌زاده‌هاشمی گرفت.

در این جلسه مقرر شد با هدف افزایش همکاری‌ها، دفتر شبکه سلامت در محل وزارت بهداشت استقرار یابد تا تعامل نزدیک برنامه‌سازان و حوزه‌های بهداشت و سلامت و آموزش وزارت خانه برقرار شود.

وزیر بهداشت نیز در این جلسه بر استفاده از ظرفیت‌های نمایشی برای نشر فرهنگ بهداشت و سلامت در جامعه تاکید کرد و از مسوولان سیما خواست از نظرات کارشناسان این حوزه در نگارش فیلمنامه استفاده کنند.

بر اساس این جلسه مقرر شد از این پس شخص وزیر در نشست‌های تخصصی نویسندگان و برنامه‌سازان مجموعه های ‌نمایشی برای انتقال پیام‌های حوزه سلامت و بهداشت حضور یابد.

همکاری در زمینه بسیج ملی سلامت از دیگر توافقات انجام شده بود که براین اساس مقرر شد شبکه‌های سیما در برنامه‌های مختلف خود به موضوعات و شعارهای سلامتی که سلامتی که سالیانه یا موردی از سوی وزارت بهداشت اعلام می‌شود ، همچون موضوع فشارخون و یا کاهش خسارات حوادث جاده‌ای بپردازند.
 
انتهاي پيام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.