سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

بازدید 136 هزار گردشگر از جاذبه‌های گردشگری بوکان

فرماندار بوکان گفت: 136 هزار و 500 نفر از شهر بوکان بازدید داشته و شب در این شهر اقامت داشتند.

حسن عباسی در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ماه 136 هزار و 500 نفر از شهر بوکان بازدید داشته و شب را مقیم بودند.

وی ادامه داد: تعداد بازدیدکنندگان از شهر بوکان نسبت به مدت مشابه سال گذشته دو برابر شده به طوری که سال گذشته 75 هزار و 476 نفر از بوکان بازدید کرده و شب را مقیم بودند.

عباسی تصریح کرد: مسجد حمامیان، مسجد جامع بوکان، مقبره سردار بوکان، پارک ساحلی، آثار باستانی بوکان و منطقه تفریحی کوسه از جمله جاذبه‌های گردشگری بوکان بوده که مورد توجه بازدید کنندگان قرار گرفته است.

فرماندار بوکان تصریح کرد: از تعداد 136 هزار و 500 نفر گردشگر 9 هزار و 16 نفر در مدارس، مهمان‌پذیر و هتل‌ها اقامت داشتند.

این مسئول با اشاره به تجهیز سه مدرسه به منظور اسکان مسافران، ابراز داشت: در این سه مدرسه هر کدام 12 اتاق در اختیار مسافران قرار گرفته و تمام امکانات مورد نظر در این مدارس به مسافران ارائه شده است.

وی سقف پذیرش شبانه‌روز مسافر را در ستاد اسکان بوکان 500 نفر عنوان و اضافه کرد: در هر شبانه‌روز 500 نفر ظرفیت ستاد اسکان بوده و عده‌ای از مسافران نیز در پارک‌ها مقیم بودند.

عباسی با بیان اینکه پارک‌های شهر بوکان محل استقرار خانوارها بوده، خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم از جمله آب شرب، سرویس‌های بهداشتی، روشنایی در پارک‌ها مهیا بوده و مهمان‌سراها و مدرسه شبانه‌روزی نیز برای اسکان مسافران آماده شده بود.

فرماندار بوکان اذعان داشت: عوامل اجرایی از جمله نیروی انتظامی، شهرداری، میراث فرهنگی، بازرگانی، تعزیرات حکومتی، مجمع امور صنفی و... در زمینه ارائه خدمات به مسافران مشغول فعالیت بودند.

وی در پایان متذکر شد: اکیپ‌های نظارتی در طول این مدت بر نحوه عملکرد ستاد اسکان نظارت داشته و تخلفی در این زمینه گزارش نشده است./س

برچسب ها: بوکان ، فرماندار ، ارومیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.