سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تیم آکادمی پرسپولیس ارومیه در رقابت‌های لیگ برتر نوجوانان کشور

تیم مدرسه فوتبال پرسپولیس در ارومیه با اقدامات باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال ایران در رقابت‌های لیگ برتر نوجوانان باشگاه‌های کشور شرکت خواهد کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، یحیی بهاری مدیر مدارس فوتبال پرسپولیس در ارومیه اظهار داشت: ارومیه برای اولین بار در سطح رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، صاحب نماینده شد و این مهم با لطف و پیگیری باشگاه پرسپولیس بویژه آقایان محمد رویانیان، بهروز منتقمی و امید علی پورحسن و همکاری فدراسیون فوتبال محقق شد.
 
بهاری در این‌خصوص افزود: سردار رویانیان پیش از این به اینجا سفر کرده بودند و امروز هم آقایان منتقمی و پورحسن لطف کردند و به اینجا آمدند و شرایط تیم‌ها و مدارس فوتبال را از نزدیک نظاره کردند.
 
پیشینه مدارس فوتبال پرسپولیس طبق نظر باشگاه به سال 86 بر می‌گردد ولی با آمدن آقای رویانیان این بحث جدی‌تر شد و پس از مراسم افتتاحیه‌ای که داشتیم فراخوان و تست گسترده‌ای انجام دادیم و تیم‌های نونهالان، نوجوانان و جوانان را تشکیل دادیم که ابتدا در رقابت‌های ارومیه در هر سه رده به قهرمانی رسیدیم و بعد هر سه عنوان قهرمانی در لیگ استان هم تکرار شد.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: با لطف باشگاه پرسپولیس فوتبال ارومیه برای اولین بار لیگ برتری شده است و قرار است ما در گروه جنوب به میدان برویم.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.