سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز/

شرکت کربن ایران به عنوان واحد تولیدی نمونه کشور انتخاب گردید

مدیرکل استاندارد خوزستان از انتخاب شرکت کربن ایران به عنوان واحد تولیدی نمونه کیفیت در کشور خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ رضا دهدشتی زاده گفت: حسب نظارت های مکرر کارشناسان این اداره ‏کل و تلاش های مدیریت و کارکنان شرکت مذکور، پس از بررسی های انجام شده توسط سازمان ملی استاندارد ایران به منظور تعیین واحد تولیدی نمونه کشور در سال 1392، نهایتاً شرکت کربن ایران موفق به کسب این عنوان ملی گردید.
ایشان همچنین بیان داشتند که تعیین واحد تولیدی نمونه استاندارد در کشور مطابق سال های گذشته و بر اساس بررسی نتایج آزمون نمونه های گرفته شده، استمرار کیفیت محصول از جهت نداشتن نواقص عمده و بحرانی، فعال بودن واحد کنترل کیفیت، استقرار نظام های کیفیت، استمرار آموزش کارکنان و همچنین ارتقای سطح تکنولوژی واحد تولیدی، صورت گرفته که با تلاش کارکنان محترم شرکت کربن ایران و جدیت اداره‏کل استاندارد خوزستان و با لطف خداوند متعال در سال جاری این عنوان را واحدهای تولیدی خوزستان کسب نمودند.
وی ادامه داد در مراسمی با حضور مسئولین کشوری در 22 مهرماه در سالن همایش های صدا و سیما از مسئولین و کارکنان زحمت کش این شرکت بنحو شایسته ای تقدیر بعمل خواهد آمد.
وی کسب این افتخار مهم را به مردم عزتمند خوزستان، مدیریت و کارکنان شرکت کربن ایران تبریک گفته و تداوم کیفیت تولیدات این شرکت و تلاش بیش از پیش سایر واحدهای تولیدی استان جهت تکرار این عنوان در سالهای آینده را خواستار شدند./س

برچسب ها: کربن ، واحد ، نمونه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.