سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسي مسائل زنان مسلمان در غرب

بينندگان سيماي انگليسي شبكه سحر از دوشنبه اين هفته شاهد پخش مجموعه برنامه جديدي با عنوان "زنان مسلمان در غرب" خواهند بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، "زنان مسلمان در غرب" در 26 قسمت 40 دقيقه اي در دفتر نمايندگي سازمان صدا‌و‌سيما در لندن توليد شده و هر هفته از سيماي انگليسي پخش خواهد شد.
 
اين برنامه ساختاري گفت و گو محور دارد و در هر قسمت آن، مجري زن و كارشناس برنامه به گفت‌و‌گو پيرامون مسايل مختلف مبتلا به زنان مسلمان در جامعه غربي امروز مي‌پردازند.
 
از جمله محورهايي كه در برنامه "زنان مسلمان در غرب" بررسي مي‌شود مي‌توان به "رابطه حقوق بشر و ضرورت رعايت پوشش اسلامي"، "دلايل تفاوت نوع پوشش مجاز براي مردان و زنان در اسلام"، "مسئله پوشش و آزادي در غرب"، "چگونگي فعاليت هاي اجتماعي و امنيت زنان در جوامع غربي"، "آسيب شناسي خانواده در غرب"، "حقوق زن در غرب و اسلام"، "باورها و ارزش هاي خانواده غربي و مسلمان"، "ارزش هاي اسلامي و جامعه غربي"، "حقوق خانواده در اسلام و غرب"، "تربيت ديني و جامعه غربي"، "اولويت هاي خانواده مسلمان در جوامع غربي"، "معيارهاي همسرگزيني در غرب"، "نحوه تعامل فرزندان با خانواده و جامعه در غرب" و "اهميت سبك زندگي و حفظ فرهنگ اسلامي" اشاره كرد.
 
گفتني است؛ پخش برنامه "زنان مسلمان در غرب" از 22 مهر از سيماي انگليسي شبكه سحر شروع مي‌شود و دوشنبه هر هفته ساعت 12:30 به وقت تهران از اين شبكه به روي آنتن مي‌رود.

انتهاي پيام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.