سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان/

خسارت ۲۰ ميليارد ريالی توفان به حوزه هاي راه و شهرداري زابل

فرماندار زابل گفت: توفان شن و حركت ماسه بادي ها از ابتداي امسال تاكنون ۲۰ ميليارد ريال به بخش راه و حوزه شهرداري اين شهرستان خسارت وارد كرده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان، هوشنگ ناظري افزود: ۱۰ ميليارد ريال خسارت ناشي از توفان و حركت ماسه بادي به بخش راه و شهرسازي زابل وارد شده است.

وي اظهار داشت: بيشترين خسارات وارده مربوط به تخريب آسفالت معابر درون شهري و جاده هاي فرعي و اصلي و كنده شدن تابلوهاي علائم راهنمايي و رانندگي بوده است.

ناظری تصریح کرد: همچنين در اين مدت بر اثر توفان شن ۱۰ ميليارد ريال به حوزه شهرداري و ۳۰۰ ميليون ريال به شبكه هاي آب و فاضلات شهرستان زابل خسارت وارد شد.

فرماندار زابل گفت: دستگاههاي عضو ستاد بحران اين شهرستان براي مقابله با هر گونه بلاياي طبيعي و مقابله با خسارات توفان شن در حالت آماده باش هستند.

ناظري افزود: بر اساس اعلام معاونت بهداشتي و درماني زابل به طور ميانگين در زمان هايي كه توفان گرد و خاك در شمال سيستان و بلوچستان شدت مي گيرد و غلظت ذرات معلق در هوا افزايش مي بايد هر هفته افزون بر ۸۰۰ نفر به دليل مشكلات تنفسي به مراكز درماني و بيمارستان هاي اين شهرستان مراجعه مي كنند/س
برچسب ها: خسارت ، توفان ، زابل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.