سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نگاهی به عملکرد تیم ذوب آهن در 2 لیگ اخیر

تیم فوتبال ذوب آهن مانند سال قبل عملکرد خوبی در لیگ برتر فوتبال نداشته است و اکنون با 12 بازی انجام داده و 10 امتیاز در رده شانزدهم جدول قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان که تیمی سرشناس و شناخته شده است در 2 لیگ اخیر نتوانسته است جایگاه مناسبی در جدول کسب کند و قعر جدول را برای ماندن انتخاب کرده است.

تیم ذوب آهن اصفهان در هفته دوازدهم لیگ دوازدهم در قعر جدول قرار دارد و توانسته بود از 12 بازی خود تنها 10 امتیاز کسب کند و 3 برد در کارنامه خود ثبت کند.

این تیم باخت زیادی در این 12 بازی خود داشته است و 8 بازی خود را به حریفان واگذار کرده است و تنها یک بازی خود را بین خود و حریفش تقسیم کرده و یک مساوی کسب کرده است.

خط حمله این تیم نسبت به تیم های دیگر لیگ برتری متوسط و رو به پایین است و مهاجمان این تیم 9 گل در کارنامه گل های زده خود ثبت کرده اند و اما خط دفاع ذوب آهن را می توان گفت بعد از تیم های نفت آبادان و پیکان ضعیف ترین خط حمله را با 18 گل خورده دارد و تفاضل گل این تیم 9- است.

در لیگ سیزدهم هم شرایط این تیم نسبت به پارسال بهتر نشد و اکنون از 12 بازی انجام داده خود با 13 امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارد و ذوب آهن تاکنون که 12 بازی خود را انجام داده است تنها توانسته 3 برد در کارنامه خود به ثبت برساند و از 9 بازی دیگر 4 مساوی و 5 باخت کسب کند که نسبت به سال گذشته، این تیم از باخت های خود کاسته است و به مساوی های خود افزوده است و نسبت به هفته دوازدهم لیگ گذشته 3 امتیاز بیشتر کسب کرده است.

همچنین تفاضل گل این تیم نسبت به سال گذشته بهبود پیدا کرده است و از 9- به 4- کاسته شده است. البته تعداد گلهای این تیم و خط حمله آن، آنچنان تغییری نکرده است و فقط یک گل نسبت به پارسال بیشتر به ثمر رسانده است. 9 گل را در این 12 بازی به ثمر رسانده است.
اما خط دفاع ذوب آهن تا حدودی بهبود پیدا کرده است و 13 گل دریافت کرده است.

تیم ذوب آهن که در این 2 لیگ اخیر ضعیف عمل کرده است و در مرحله پلی آف در بازی رفت و برگشت خود یاوری را در اختیار داشت اما در این لیگ بوناچیچ را در اختیار گرفت.

همچنین تغییری هم در مدیرعامل خود داشته است و سعید آذری جایگزین خسرو ابراهیمی شد که وی پس از ورود خود به ذوب آهن به هواداران این تیم وعده تکرار نتایج گذشته خود را داد .
پایان متن/مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.