سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گزارشی از عملکرد تیم راه آهن در 2 لیگ اخیر

تیم فوتبال راه آهن نسبت به سال گذشته افت چشم گیری داشته است و از 12 بازی انجام داده خود تنها 10 امتیاز کسب کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، راه آهنی ها در جمع 16 تیمی سیزدهمین تیم در جدول رده بندی هستند. تیم راه آهن در لیگ دوازدهم تا پایان هفته دوازدهم عملکرد خیلی خوبی داشتند و توانسته بود از 11 بازی انجام داده خود و یک بازی عقب افتاده 18 امتیاز کسب کند و با تفاضل گل کمتر در رده هشتم جای گرفت.

این تیم توانسته بود 5 برد از 11 بازی خود کسب کرده و 6 بازی دیگر خود را بین مساوی و باختهای خود تقسیم کند. بطوریکه 3 باخت و 3 مساوی در کارنامه خود به ثبت رساند. خط حمله این تیم خیلی خوب عمل نکرده بود و می توان گفت نسبت به بردها و مساوی هایی که داشت تعداد گلهایش کم بود و توانسته بود 12 بار دروازه حریفان خود را باز کند اما مدافعان این تیم بهتر عمل کرده و نسبت به تیمی همچون نفت آبادان که 24 گل دریافت کرده است نصف گلهای دریافتی نفت آبادان را داشته است و 11 بار حریفان توانسته اند با نفوذ بر مدافعان این تیم دروازه راه آهن را باز کنند. با این حال تفاضل گل متوسطی در جدول دارد و توانست با 11 بازی انجام دادۀ خود و یک بازی عقب افتاده 18 امتیاز در رده هشتم جدول لیگ 91-92 قرار گیرد.

راه آهن در لیگ سیزدهم افت چشمگیری نسبت به لیگ گذشته داشته است و اکنون با 10 امتیاز در رده سیزدهم در قعر جدول قرار دارد.
این تیم که با مربیگری ابراهیم زاده هدایت می شود از 12 بازی انجام داده خود تنها 2 برد کسب کرده است و با 6 باخت 50 درصد از بازی های خود را تاکنون به حریفان لیگ برتری خود واگذار کرده است و 4 بازی خود را با مساوی به پایان رسانده است.

خط حمله این تیم توانسته 4 بار دروازه حریفان خود را باز کرده و از طرفی دیگر خط دفاع این تیم 12 گل دریافت کرده است و تفاضل گل 3- را برای تیم خود رقم زده اند.

تیم راه آهن که در این فصل بنا به قراردادی که با علی دایی داشت باید هم اکنون این سرمربی را در اختیار داشت اما به دلیل خواسته دایی برای رفتن به پرسپولیس، اکنون ابراهیم زاده را در اختیار دارد که این مربی از 12 بازی خود تنها به 2 پیروزی رسیده است. حالا باید شاهد عملکرد این تیم در نیم فصل دوم لیگ برتر باشیم.

شایان ذکر است، تیم فوتبال راه آهن پنج شنبه 25 مهر ساعت 17:00 به مصاف تیم فوتبال استقلال خوزستان می رود.

پایان متن/مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.