سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علوی: بازی خوبی در برابر ثامن تهران ارائه کردیم/ بازیکنان ما خیلی جوان هستند

سرمربی تیم هندبال ذوب آهن اصفهان گفت: در هفته اول رقابت های لیگ برتر توانستیم پیروز میدان باشیم. این بازی از حساسیت بالایی برای ما برخوردار بود.

زهرا علوی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بازی خیلی سنگین و سختی در برابر تیم ثامن الحجج داشتیم در دقایقی از بازی هم از این تیم عقب افتادیم. اما توانستیم با همت بازیکنانمان بازی باخته را با پیروزی تعویض کنیم.

بازیکنانمان انگیزه بالایی برای این بازی داشتند. تیم مقابلمان از چند بازیکن ملی پوش بهره می برد این تیم با عنوان بیمه رازی در سال گذشته نایب قهرمان لیگ برتر بانوان شده بود.

سرمربی تیم هند بال بانوان ذوب آن اصفهان در ادامه افزود: بازیکنان ما از تیم امید استان اصفهان منتخب شده اند و خیلی جوان و بی تجربه هستند تمرینات ما به دلیل حضور من در سر تیم ملی نوجوانان دیر شروع شد. اما در این 20 روز که بر روی تاکتیکهای تیممان کار کردیم خوشبختانه جواب داد و تیم ما موفق عمل کرد و در شروع لیگ با پیروزی هفته اول را پشت سر گذاشتیم.این پیروزی در لحظه های آخر برای ما رقم خورد و در دقیقه پایانی کره بازی تساوی بود با برد برای ما خاتمه یافت.

علوی در ادامه تصریح کرد: داوران چند قضاوت اشتباه داشتند اگر اعتراض کردیم هم به دلیل این اشتباهات فاحش بود. داوری در هندبال از حساسیت بالایی برخوردار است. داوران بازی ما هم بهترین کوبل لیگ برتر بودند. این دو داور در رقابت های آسیایی هم قضاوت کرده اند. انتظار اشتباه از این 2 داور را نداشتیم.

سرمربی تیم ذوب آهن در رابطه با قراردادهای بازیکنانش در فصل پیش رو افزود: باشگاه ذوب آهن سال جدید با بازیکنان قرارداد بسته و قرار است در پایان فصل پول قرارداد را پرداخت کند. لیگ امسال ما تمام بازیکنان قدیمی را از دست داده ایم و در تیم جدیدمان از بازیکنان جوان و نوجوان استفاده می کنیم.

باشگاه ورزشی ذوب آهن نیز قول پاداش برای کسب مقام در لیگ 92-93 را به ما داده اند.


پايان متن/مح

 

 


 

برچسب ها: علوی ، قضاوت ، داوری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.