سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاش "نتانياهو" براي جلوگيري از کاهش تحريمها عليه ايران

خبرنگار تلويزيون رژيم صهيونيستي تاکيد کرد اين رژيم به شيوه هاي مختلف براي جلوگيري از کاهش تحريمهاي اقتصادي آمريکا و اروپا عليه ايران تلاش مي کند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛ ايلي نيسان در مصاحبه با شبکه تلويزيوني بي بي سي عربي، در پاسخ به اين سوال که مانور نيروي هوايي اسرائيل پيامي به ايران است؟ گفت: اين نخستين بار نبود که نيروي هوايي اسرائيل چنين تمرين هايي را که شامل سوخت رساني در هوا بود، انجام داد.

وی مدعی شد : اسرائيل اراده خود را جزم کرده است که ايران به توان هسته اي دست پيدا نکند. اعلام خبر اين تمرين ها در واقع ادامه تبليغاتي است که بنيامين نتانياهو نخست وزير اسرائيل آغاز آن را براي تاثيرگذاشتن بر کشورهاي اروپايي اعلام کرد. هدف از اين تبليغات آن است که کشورهاي اروپايي از کاهش تحريمها عليه ايران خودداري کنند.

نيسان در پاسخ به اين سوال که آيا اين تمرين ها پيامي براي آمريکا و نشانه نگراني اسرائيل از نزديک شدن واشنگتن و تهران نيست؟ افزود: در نشست ها در حاشيه مجمع عمومي سازمان ملل، بنيامين نتانياهو پيام هايي خطاب به ملت آمريکا و اعضاي کنگره داشت تا واشنگتن تحريمهاي اقتصادي عليه ايران را کاهش ندهد.

اسرائيل مي داند اگر تحريمها عليه ايران کاهش يابد، بسياري از شرکت هاي غربي در اروپا و آمريکا پشت درهاي ايران ايستاده اند تا روابط اقتصادي با تهران را از سر بگيرند. در اين صورت هيچ کسي ديگر نخواهد توانست تحريمهاي شديد بر ايران اعمال کند. 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
کریم نام اور
۱۶:۴۶ ۲۰ مهر ۱۳۹۲
به نتانیاهوبگید فیلم سینمایی حمله به اچ 3 را حتما ببیند تا بفهمه ایرانی ها دردفاع مقدس این عملیات را برعلیه نیروی هوایی عراق یا بهتره بگویم جهان اجرا کردند.خیلی باید جگرداشته باشی فکر حمله به خاک ایران تومغزت خطور کنه.یعنی دیوانگی محض یعنی نابودی فنا نیستی محو شدن از روی کره خاکی .یعنی مرگ واقعی صهیون ویهود.یعنی پیروزی اسلام درجهان .یعنی جراحی غده سرطانی جهان وبرداشتن این غده .