سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سجادی : استارت حضور در بازیهای آسیایی اینچئون کره جنوبی را زده ایم

سجادی گفت: بزودی با هماهنگی کمیته ملی المپیک ، نشست های تخصصی را با فدراسیون های ورزشی به منظور آگاهی و اطلاع از برنامه های آنان برگزار خواهیم کرد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، معاون جدید ورزش قهرمانی و حرفه ای با ابراز خوشحالی از بازگشت دوباره به عرصه اجرایی ورزش و حسن اعتمادی که دکتر صالحی امیری به وی داشته است، در نشست امروز مطبوعاتی و رادیو و تلویزیونی وزارت ورزش و جوانان که نخستین نشست خبری دکتر صالحی امیری به حساب می آمد، اظهار داشت: در بدو ورودم به مسوولیت جدید، اقدامات لازم را در راه تدارک و آمادگی تیم ها مورد توجه قرار داده ایم هر چند اعتقاد دارم که بعضا برنامه های مورد توجه قرار گرفته ،نیاز به بازنگری مجدد دارد. 

وی با اشاره به اینکه 11 ماه زمان تا آغاز بازیهای آسیایی باقی مانده است، تصريح کرد: بی شک با توجه به میزبانی کره ای ها و نگاه آنها به رشته هایی که ما نیز امید زیادی به کسب مدال از سوی ورزشکاران خود داریم ، کارمان به نسبت دوره گذشته بازیها در چین سخت تر است ، اما به هر حال باید با استفاده بهینه از عامل زمان و برنامه ریزی دقیق ، شرایطی را فراهم آوریم تا قهرمانان و ورزشکاران ایران اسلامی در بهترین شرایط ، گام به میدان رقابت در بازیهای آسیایی بگذارند. 

سجادی در عین حال افزود: هر چند تعدادی از فدراسیون ها ، برنامه های خود را برای حضور در بازیهای آسیایی آغاز کرده اند، اما برای آنکه در جریان کم و کیف این برنامه ها قرار بگیریم و به خوبی نیز آنها را رصد کنیم ، بزودی جلسات کارشناسی را با هماهنگی کمیته ملی المپیک با روسای فدراسیون ها برگزار خواهیم کرد. 

وی همچنیم با اشاره به اینکه بطور معمول برنامه ریزی برای حضور در المپیک برزیل باید در فردای پایان بازیهای المپیک لندن مورد توجه قرار می گرفت و ما زمان را در این زمینه تا حدودی از دست داده ایم ، گفت : به هر حال حضور در المپیک مبحث جدای خود را دارد و قطعا کار سخت تر و دشوارتر است . با این حال به موازات برنامه های بازیهای آسیایی کره جنوبی ، برنامه های حضور در المپیک برزیل 2016 نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت . ضمن آنکه ما در عین خال المپیک 2014 نوجوانان را نیز در پیش داریم که باید با کسب سهمیه های لازم ، خود را نیز مهیای حضور در این رویداد مهم نماییم. 

وی در عین حال در پاسخ به سئوالی در رابطه با اساسنامه فدراسیون های ورزشی، خاطرنشان کرد: قطعا در اساسنامه فدراسیون ها با همفکری و همیاری خود فدراسیون ها تجدید نظر لازم را خواهیم داشت. آنچه برای ما در این زمینه مهم است اینکه اساسنامه نباید مغایر با اساسنامه فدراسیون های جهانی باشد و بطور حتم در این مورد بر اساس منافع ملی کشور و منافع ملی ورزش عمل خواهیم کرد. البته اساسنامه فدراسیون فوتبال در این زمینه استثناست و همانطور که می دانید این اساسنامه باید مطابق با اساسنامه فیفا باشد که در سالهای گذشتهاین امر مورد توجه قرار گرفت.
برچسب ها: سجادی ، استارت ، اینچئون ، کره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.