سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

استاندار جدید استان مرکزی از افراط در حوزه سیاست پرهیز کند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس گفت: استاندار جدید استان مرکزی باید بداند در انتصاب خود وامدار هیچ گروه و حزبی نبوده و باید از افراط‌گری در حوزه سیاست پرهیز کند.

 رجایی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، افزود : متاسفانه اخیرا برخی گروه‌های افراطی که تصور می‌کنند پیروزی انتخابات از آن آنها بوده است، فعال شده‌اند، در حالی که در انتخابات آنها پیروز نشدند و لازم است استاندار جدید اجازه ندهد افراط گرایی در استان باب شود، چرا که مسائل باید از طریق عقلانیت و اعتدال پیش بروند.

وی گفت : توسعه استان‌ها همواره یکی از بحث‌های جدی است که در کشور دنبال می‌شود، متاسفانه استان مرکزی با وجود منابع، قابلیت‌ها و جایگاهی که در کشور دارد، بعد از انقلاب توسعه متوازنی نداشته است و افرادی که به عنوان استاندار این استان انتخاب می‌شوند، می‌توانند در زمینه توسعه متوازن استان نقش‌آفرین بوده و توسعه‌ای شتابان به آن ببخشند.

نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استان مرکزی با معضلات و مشکلات بسیاری مواجه است، افزود : یکی از مهم‌ترین معضلات و دغدغه‌های این استان بحث آلودگی هوا است که هر چند در سال‌های اخیر اقداماتی در راستای رفع این آلودگی صورت گرفته، اما کافی نبوده و باید کارهای اساسی‌تر و بیشتری در این زمینه صورت گیرد.

رجایی توجه به موضوعات اجتماعی و بهداشت و درمان استان را از دیگر اولویت‌های کاری استاندار عنوان کرد و گفت: در حال حاضر در بخش مبلمان شهری و همچنین مسائل اجتماعی، شهر اراک با چالش‌های بسیاری مواجه است که باید برای رفع این چالش‌ها چاره‌اندیشی شود.

نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی شکل‌گیری یک مجموعه ویژه برای تصمیم‌گیری در حوزه فرهنگ را اقدامی موثر در راستای کاهش مشکلات این بخش دانست و افزود : شکل‌گیری این مجموعه می‌تواند استان را از نظر فرهنگی به جایگاه واقعی خود برساند./ز

برچسب ها: استاندار ، حوزه ، سیاست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.