سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

بخش كشاورزی، باید دراولویت نخست توسعه کشور قرارگیرد

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی گفت: سیاستمداران به بخش کشاورزی بایستی بیشتر توجه داشته و در رفع نیازهای این بخش تلاش نمایند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، افخمی در نشست اعضای هیئت مدیره نظام های صنفی کشاورزی آذربایجان شرقی، با بیان اینکه بایستی کشاورزی محور توسعه قرار گیرد گفت: نقش سیاستمداران در تعیین جایگاه این بخش تعیین کننده است و بایستی عنوان کرد که متاسفانه کشاورزی تاکنون در راس امور و فعالیت های اقتصادی قرار نگرفته است.

وی در ادامه تصریح کرد: طرح انتزاع وظایف کشاورزی از وزارت صنعت، معدن و تجارت از خواسته های کشاورزان و مطابق با شعارهای نظام بود، ولی بدنه کارشناسی دولت دهم از این طرح پشتیبانی نکرد و اگر جدیت نمایندگان مجلس نبود این طرح تصویب نمی شد و در سیاست گذاری های رده های بالای استانی هم تاکنون بخش کشاورزی مورد کم لطفی قرار داشته است.

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به واسطه سیاست های نامناسب، یازده شهرستان استان با رشد منفی جمعیت روبروست گفت: این موضوع زنگ خطری برای توسعه استان است، ادامه داد: سوالی که از مدیریت ارشد استان مطرح است اینست که چرا سرمایه گذاری در بخش کشاورزی جایگاه خود را نیافته است.

برچسب ها: بخش ، کشاورزی ، توسعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.