سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

بهره برداری از دهمین نمایشگاه تخصصی دام و طیور در مازندران

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان مازندران گفت: دهمین نمایشگاه تخصصی دام و طیور، شیلات، آبزیان و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قائمشهر افتتاح شد.

رضا عظیمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت: دهمین نمایشگاه تخصصی دام و طیور، شیلات، آبزیان و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قائمشهر افتتاح شد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی جهت عرضه توانمندی تولیدات داخلی و حضور کارشناسان و صنعتگران عرصه کشاورزی در حوزه تولید و اشتغال، خواستار گسترش فرهنگ کارآفرینی در میان فارغ‌التحصیلان بخش کشاورزی استان شد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی مازندران در حاشیه افتتاح نمایشگاه از پیش‌بینی تولید بیش از 50 درصد مرکبات کشور در استان مازندران در سال جاری خبر داد و افزود: دستگاه‌های متولی باید نسبت به زمینه‌سازی برای صادرات این محصول اقدام کرده تا نیازی به واردات حتی یک کیلوگرم مرکبات از خارج کشور نباشیم و این استان مسئولیت تأمین مرکبات داخل کشور را بر عهده می‌گیرد.

عظیمی اصلاح و احیا باغات، اصلاح ساختار مرغداری‌ها، اجرای طرح‌های آبیاری تحت فشار، انتقال دانش فنی به باغداران و بهره‌برداران بخش کشاورزی، آغاز عملیات اجرایی زهکشی اراضی و پایان مطالعات اراضی شیبدار در سطح 2 هزار هکتار را از مهم‌ترین دستاوردهای سازمان جهادکشاورزی مازندران در سال‌های اخیر عنوان کرد./ب


برچسب ها: دام ، طیور ، مازندران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.