سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام دانش آموزان تهرانی به اردوی راهیان نور آغاز شد

کارشناس مسئول اداره شاهد و امور ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: اعزام دانش آموزان تهرانی به اردوی راهیان نور آغاز شد.

 فروهر کارشناس مسئول اداره شاهد و امور ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اعزام دانش آموزان تهرانی به اردوی راهیان نور آغاز شد.  
وی با اشاره به اینکه اردوی راهیان نور دانش آموزان پایتخت با قطار است ادامه داد: این اردو پنج روزه است که دانش آموزان 3 روز در مناطق و یادمان های دفاع مقدس حضور دارند  
کارشناس مسئول اداره شاهد و امور ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران اظهار داشت: برنامه های مختلفی برای اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور  پیش بینی شده است .  
 فروهر گفت: دانش آموزان دوم دبیرستانی به اردوی راهیان نور اعزام می شوندو این سفر با اخذ رضایت والدین و در قالب درس آمادگی دفاعی است.  
کارشناس مسئول اداره شاهد و امور ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش شهر با بیان این که اولین مرحله اعزام اردوی راهیان نور فردا با سفر دانش آموز پسر دوم متوسطه مدارس شاهد و ایثارگر آغاز می شود خاطرنشان کرد: امسال ابتدا تمام دانش آموزان پسر دوم متوسطه اعزام ونیمه دوم سال تحصیلی، دانش آموزان دختر متوسطه به اردوی راهیان نور اعزام می شوند ./
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.