سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری/

مشکلات شرکت چوب و کاغذ مازندران ، کمبود مواد اولیه و نقدینگی

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی گفت: کمبود مواد اولیه و موانع نقدینگی از مشکلات شرکت چوب و کاغذ مازندران است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، محمد دامادی در دیدار با وزیر صنعت معدن و تجارت که به همراه مدیرعامل کارخانه چوب و کاغذ مازندران صورت گرفت، افزود : صنایع چوب و کاغذ مازندران به عنوان یک صنعت اشتغال‌زا و پایدار مطرح بوده و در سال‌های اخیر به دلیل مدیریت صحیح علی‌رغم همه مشکلات به بالاترین ظرفیت تولید خود در سنوات گذشته دست یافت.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر یکی از نیازهای اصلی این شرکت کمبود مواد اولیه و مشکلات نقدینگی است و با توجه به تعرفه بالای واردات مواد اولیه به خصوص مقررات سخت واردات چوب نیاز است تا در راه‌اندازی کارخانه (OCC) که مواد اولیه را از کاغذهای باطله تامین می‌کند اهتمام ویژه‌ای توسط کلیه مسئولان صورت گیرد.

دامادی درادامه از وزیر صنعت و معدن و تجارت درخواست کرد توجه بیشتر به تخصیص اعتبارات لازم برای کیفی‌سازی شهرک‌های صنعتی و توسعه آنها داشته باشند و تکمیل و بهره‌برداری واحدهای صنعتی نیمه تمام و فعال‌سازی آنها به منظور صیانت از تولید و اشتغال که یکی از دغدغه‌های این استان بوده لحاظ شود.

وی ایجاد ردیف بودجه برای حمایت از صنایع کوچک، تقویت صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری برای این بخش و حمایت آمایش سرزمینی این حوزه به صورت ملی را ضروری دانست و مشارکت و دستورات ویژه وزارت مطبوع را از اهم خواسته‌های اعلام شده برای ایجاد اشتغال مولد و پایدار در این نشست بیان کرد.

برچسب ها: کمبود ، مواد ، اولیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.