سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زندگی بیماران آمریکایی تحت الشعاع تعطیلی دولت

تعطيلي دولت آمريکا زندگي بيماران اين کشور را نيز تحت الشعاع قرار داده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه اي بي سي نيوز ، تعطيلي دولت آمريکا فشار و استرس زيادي به مردم وارد کرده است.
خبرنگار شبکه اي بي سي نيوز در اين باره گزارش داد: تعطيلي دولت زندگي بيماران را تحت الشعاع قرار داده است.والدين يک کودک هشت ساله که به نوعي نادر از بيماري لوکمي متبلاست ، به علت تعطيلي دولت نمي توانند به دنبال روش هاي جديد درمان براي فرزندشان بروند. موسسه ملي سلامت آمريکا چهارصد بيمار در اين رابطه را مرخص کرده است و فعلاً بيمار نمي پذيرد. به گفته يک مقام مسئول ، تعطيلي دولت روند درمان بيماران را دشوار کرده است و اين مشکل هر روز حادتر مي شود. مادر کودک هشت ساله مبتلا به لوکمي يک پيام براي کنگره آمريکا دارد: يک روز را با خانواده هايي مثل ما بگذرانيد و ببينيد آيا روشي که در پيش گرفته ايد ، درست است.
خبرنگار اي بي سي نيوز داستان اين دختربچه را با يک نماينده جمهوريخواه که عضو کميته بهداشت و درمان مجلس نمايندگان است ، در ميان گذاشته است. اين نماينده نيز کسي است که به طرح تعطيلي دولت راي داده است. او مي گويد که هر اتفاقي که در واشنگتن مي افتد ، يک فرآيند است.
اما اين فرآيند يازده روز طول کشيده است و هزاران کارمند در نتيجه آن بيکار شده اند. تعطيلي دولت در حالي به پايان هفته دوم خود نزديک مي شود که آثار آن هر روز گسترده تر و جدي تر مي شود.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.