سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

تاكنون 30 ميليون كتاب در انتشارات به نشر به چاپ رسيده است

معاون اجرايي انتشارات به نشر گفت: طي سه دهه ای که از فعاليت انتشارات به نشر مي گذرد، 30 ميليون نسخه کتاب در این شرکت به چاپ رسيده است.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، سيد احمد مير‌زاده، با اشاره به فعاليت سه دهه انتشارات به نشر گفت: سي سال از فعاليت اين انتشارات مي گذرد و طي اين 30 سال نزديك به 30 ميليون شمارگان كتاب، توسط اين انتشارات منتشر شده كه 10 ميليون اين كتاب‌ها در حوزه دين و مذهب و 20 ميليون ديگر در موضوعات مختلف از قبيل فرهنگي، هنري و... است.

وي با اشاره به اين مطلب كه اين انتشارات عالي ترين مركز توزيع آثار مرتبط با سنت و سيره اهل بيت(ع) است، ادامه داد: يكي ديگر از عرصه‌هاي جدي فعاليت اين انتشارات در بخش توزيع است و در حال حاضر 21 عنوان كتاب با موضوع سنت و سيره رضوي در دست چاپ است كه 7 عنوان آن با همكاري سازمان كتابخانه‌ها و جشنواره رضوي منتشر شده است.

ميرزاده عنوان كرد: سالانه بيش از 200 عنوان كتاب با موضوعات مختلف در به نشر منتشر مي شود، كه مجموعه آثار به نشر 63 رتبه كشوري و استاني را به خود اختصاص داده است که قسمت عمده جوايز در عرصه كودك و نوجوان بوده و در اين بخش، هر 10 كتاب يك جايزه ملي برنده شده است.

وي افزود: عنوان‌هاي «مهتاب كوله پشتي از كجاست؟»، «قصه ما مثل شد» و «گياهان دارويي هم» در حوزه جوان برنده کتاب سال جمهوري اسلامي شد.

معاون اجرايي انتشارات به نشر گفت: اين انتشارات به بخشي با عنوان نفايس كه ادبيات و مخاطبان خاص خود را دارد ورود پيدا كرده و تا كنون 13 عنوان از مجموعه مباحث را توليد كرده است و مجموعه ادعيه، ديوان حافظ و دو قرآن نفيس را در اين زمينه در دستور كار خود دارد.


برچسب ها: معاون ، اجرایی ، انتشارات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.