سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

تاکید آیت الله مکارم بر لزوم توجه به عزت و اقتدار ملی در مذاکره با غرب

آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به مذاکرات ایران و غرب گفتند: این که باید برای حل مشکلات مذاکره کرد یک امر درست است، اما این که تا چه اندازه می توانیم به آنها خوش بین باشیم قابل تامل است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، آیت الله مکارم شیرازی اظهار داشتند: یکی از مسائلی که باید مردم و دولتمردان ما به آن توجه کنند این است که نباید به خودشان قول دهند که همه مسائل از طریق مذاکره حل می شود؛ از این رو باید در مذاکرات با اقتدار، عزت و با حفظ مصالح مردم و نظام جلو بروند.
ایشان افزودند: اگر رییس جمهور آمریکا هم چیزی را امضا کند، کافی نیست و باید به تایید کنگره این کشور که تحت سیطره صهیونیست ها است نیز برسد و آنها نیز نمی خواهند این مساله حل شود و می خواهند دائم در منطقه تنش و درگیری باشد.
ایشان افزودند: ما بعید می دانیم صهیونیست ها اجازه دهند کاری انجام شود، اما به هر حال این مسائل مانع نمی شود که انسان با امید جلو نرود.
آیت الله مکارم شیرازی خطاب به مقامات غرب و دولتمردان آمریکایی با تاکید بر این که حیثیت و منافع خود را فدای صهیونیست ها نکنید، فرمودند:‌ تحریم ها برای آنها نیز مشکلاتی را ایجاد کرده است و آنها در حال حاضر دچار مشکل شده اند.
ایشان ابراز داشتند: امیدواریم خدای متعال تقدیرات حسنه خود را شامل حل همه مسلمانان به ویژه ملت عزیز ایران بکند و کشور از تنگاها نجات یابد./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.