سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

پنجمین شکست راه در لیگ رقم خورد

تیم فوتسال راه ساری مثل اینکه خیال بردن در لیگ ندارد و این در فصل جاری لیگ برتر فوتسال کشور از شش بازی خود تنها یک امتیاز کسب کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری از هفته ششم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور راه ساری مقابل تاسیسات دریایی تهران با نتیجه دو بر یک شکست دیگری را پذیرا شد.

راه ساری در فصل جاری لیگ برتر فوتسال کشور از شش بازی پنج شکست و تنها یک تساوی مقابل حریف بدست آورد و با یک امتیاز از همین الان از مدعیان اصلی سقوط قرار گرفت.

این نتایج در حالی برای راه ساری رقم خورد که نتایج این فصل برعکس سال های گذشته است که راه ساری ابتدا فصل را با قدرت آغاز می کرد و به نتایج خوبی می رسید.

در فصل جاری راه ساری از شش بازی خود 18 گل خورده و هفت گل زده و تفاضل گل منهای 11 دارد که به هیچ عنوان برای تیم قدیمی و باسابقه راه ساری که طرفداران بسیار زیادی در کشور دارد، خوش یمن و رضایت بخش نیست.

تیم راه ساری در لیگ امسال از شش بازی خود به ترتیب مقابل تیم های فرش آرا مشهد، شهید منصوری قرچک، شهرداری ساوه، زمزم اصفهان و تاسیسات دریایی تهران شکست را پذیرا شد و تنها مقابل شرکت ملی حفاری اهواز مساوی کرد و به یک امتیاز لیگ رسید.

تیم فوتسال راه ساری هم اکنون با یک امتیاز در رده سیزدهم جدول 14 تیمی این رقابت ها قرار دارد و خطر سقوط به لیگ پائین تر را احساس می کندب/.


برچسب ها: پنجمین ، شکست ، راه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.