سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همراه با اردونشینان کاراته؛

قاسمی: می خواهیم سطح کاراته ایران را به جهانیان نشان دهیم

عضو تیم کاراته نوجوانان ایران در بخش کومیته دختران، گفت: در اولین حضور دختران ایران در مسابقات جهانی اسپانیا باید نمایش خوبی داشته باشیم و سطح کاراته ایران را به جهان نشان دهیم.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، "مژده قاسمی" که اهل بندرلنگه هرمزگان و متولد 28 دی 1376 است، از سال 1383 کاراته را زیر نظر "لیلا حیدری" در باشگاه البدر آغاز کرده و 8 مدال بین المللی سبکی را در کارنامه دارد.
 
او که اولین سال حضورش در تیم ملی را تجربه می کند امسال در جام آزاد ترکیه موفق شده به همراه تیم ملی مدال نقره کسب کند.
 
قاسمی که در وزن منهای 47 کیلوگرم در مسابقات جهانی اسپانیا به میدان خواهد رفت در این باره گفت: این نخستین تجربه ام همراه با تیم ملی در مسابقات رسمی است و امیدوارم بهترین نتیجه را کسب کنم. مطمئناً این رقابتها سطح بالایی دارد و کاراته کاهای خوبی هم درآن شرکت می کنند که نباید آنها را دستکم بگیریم.
 
وی افزود: برای پوشیدن پیراهن تیم ملی تلاش زیادی کردم و 3 مرحله انتخابی را پشت سر گذاشتم. بنابراین تمام تمرکزم بر مسابقات جهانی است تا مدال طلا را بدست آورم و افتخارآفرینی کنم.  
 
قاسمی گفت: حضور در اردوی تیم ملی و تمرین زیر نظر مربیان با تجربه سبب شده تا از لحاظ تکنیکی پیشرفت قابل ملاحظه ای نسبت به روزهای نخست داشته باشم و هنگام مبارزه حریفانم را آنالیز می کنم و تکنیک لازم را به کار می برم.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.