سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ذخیره سازی 4 میلیارد لیتر سوخت مایع در نیروگاه های کشور/تحویل ١٤ میلیارد لیتر سوخت مایع

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران از ذخیره سازی بیش از چهار میلیارد لیتر سوخت مایع در نیروگاه های کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، مصطفی کشکولی مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با اشاره به اینکه مصرف سوخت مایع نیروگاه های کشور از ابتدای امسال با ٣٥ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل به ١٢,٥ میلیارد لیتر رسید است افزود: این میزان مصرف سوخت مایع در مقایسه با دوره زمانی مشابه سال گذشته ٣,٣ میلیارد لیتر افزایش یافته است.

کشکولی تصریح کرد: امسال نسبت به دوره زمانی مشابه سال قبل، مقدار نفت گاز و نفت کوره مصرفی در نیروگاه های کشور به ترتیب ٨٠ درصد و ٢٠ درصد رشد داشته است.
 
وی تاکید کرد: با وجود افزایش مصرف ٣٥ درصدی مصرف نیروگاهی، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با تحویل ١٤ میلیارد لیتر سوخت مایع، افزایش مصرف در این بخش را به نحو مطلوبی پاسخ داده است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با بیان این که ذخیره سازی مناسبی در بخش نیروگاهی کشور انجام شده است، گفت: هم اکنون بیش از چهار میلیارد لیتر سوخت مایع در نیروگاه های کشور ذخیره شده که وضعیت مطلوبی برای شروع نیمه دوم سال به شمار می آید.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی شانا، کشکولی با تاکید بر تامین سوخت زمستانی اعم از گاز و سوخت مایع، تصریح کرد: در نشست هایی که به همین منظور با حضور وزیر نفت برگزار می شود، تلاش می شود این مهم با هماهنگی همه بخش ها (بالا دست و پایین دست) به بهترین شکل انجام پذیرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.