سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

شورای عالی سینما باید حامی تولیدات فاخر باشد

کارگردان سینما و تلویزیون کشورمان گفت : شورای عالی سینما با طرح ساخت نزدیک به 110 پروژه در سینمای کشور باعنوان فاخر در کنار حمایت از سینماگران توانمند در عرصه تولید این آثارسرمایه های انبوهی را در اختیار سازندگان چنین آثاری قرار دهند .

جمال شورجه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد صرف میلیاردها بودجه برای ساخت برخی فیلمها در سینما گفت : اختصاص بودجه میلیاردی به ساخت پروژه های مختلف در این صنعت با تبدیل به عاملی وسوسه انگیز برای فیلمسازان ناخداگاه سیستم نگرش آنها را در حوزه فیلمسازی عوض می کند .

وی در ادامه این مطلب با اشاره به اینکه اصول و قواعد خاصی بر تولید آثار فاخر سایه افکنده است تصریح کرد :در جریان ساخت فیلمهای فرهنگی سینماگران ما باید در مسیر اصول و قواعد خاصی که بر تولید آثار فاخر سایه اندخته است قدم بردارند تا در این جریان بتوانند به خوبی روایت فرهنگ و تمدن اصیل ایرانی و اسلامی را روایت کنند .

شورجه اضافه کرد :چنین پول های کلانی باید در چارچوب نظم و انضباط خاصی در سینما و حتی رسانه ملی با یررسی محتوای فیلم و برخورداری آن از سیمایی فاخر در این صنعت و پیش بینی آینده درخشان آن در بحث اکران برون مرزی در مسیر اندیشه های نظام جمهوری اسلامی با اختصاص یافتن به برخی سینماگران هزینه شوند .

این کارگردان سینما و تلویزیون کشورمان اظهار داشت :شورای عالی سینما با طرح ساخت نزدیک به 110 پروژه در سینمای کشور باعنوان فاخر در کنار حمایت از سینماگران توانمند در عرصه تولید این آثارسرمایه های انبوهی را در اختیار سازندگان چنین آثاری قرار دهند ./س


برچسب ها: شورای عالی ، سینما ، تولید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.