سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رضايي خبرداد :

خسارت 1400 ميلياردي "صندوق جوانان" خير به کوثر/ خودروهاي لوکس خاک مي خورد

مدير عامل موسسه مالي و اعتباري کوثر گفت: کل اموال" صندوق جوانان" خير فقط 120 ميليارد تومان مي ارزد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران ، عيسي رضايي مدير عامل موسسه مالي و اعتباري کوثر طي نشستي خبري با خبرنگاران در خصوص تبديل به بانک اين موسسه مالي و اعتباري گفت: مکاتبات لازم با بانک مرکزي انجام شده و رئيس کل بانک مرکزي نيز در اين خصوص نظرات مثبتي داشتند که در حال پيگيري است.
او در پاسخ به سوالي در مورد وضعيت ادغام "صندوق جوانان" خير در موسسه مالي و اعتباري کوثر ضمن بيان اينکه، تا زمانيکه مشکلي وجود دارد، دنبال چاره هستند اما پس از آنکه دغدغه حل شد، اصلا فراموش مي شود که چه مشکلي وجود داشت، گفت: صندوق جوانان خير بزرگترين بحران را به وجود آورد اما با مديريت کوثر بدون کوچکترين مشکلي حل شد.
وي افزود: ارکان بانک مرکزي به تصميم واحدي نرسيدند که تعامل با دادستان در اين مورد چگونه باشد چرا که اداره نظارت و اداره حقوقي بانک مرکزي هر کدام ديدگاه مخصوص به خود را دارند.
رضايي در واکنش به اين سوال موج که ميزان خسارتي که صندوق جوانان خير به موسسه مالي و اعتباري کوثر وارد کرد، چقدر است، گفت: تا کنون صندوق جوانان خير بيش از 1400 ميليارد تومان خسارت به موسسه مالي و اعتباري کوثر وارد کرده است.
وي در مورد وضعيت اموال و ساختمان هاي صندوق جوانان خير نيز گفت: سند ساختمان هاي صندوق جوانان خير در توقيف دادگاه است و کل اموال آنها حدودا 120 ميليارد تومان است.
او ادامه داد: خودروهاي لوکس صندوق جوانان خير نيز توقيف هستند و زير آفتاب خاک مي خورند و قاعدتا طبيعي است که قيمت سالانه آنها کاهش پيدا مي کند.
مدير عامل موسسه مالي و اعتباري کوثر با بيان اين نکته که کارهاي اداري و حقوقي موسسه مالي و اعتباري کوثر ابتر مانده است، اظهار داشت: متاسفانه طرف حساب ما در اين مسئله بر حسب نظر دادستان، بانک مرکزي است اما بانک مرکزي نيز پيگير شکايات نيست.
وي در ادامه اين نشست خبري اعلام کرد: سياست گذاري بانک بر اين است که در بخش خرسندسازي مشتريان اقدامات ويژه اي داشته باشد؛ بر همين اساس سهولت در اعطاي تسهيلات را در دست اقدام داريم.
مدير عامل موسسه مالي و اعتباري کوثر گفت: در تلاش هستيم تا بستر اينترنتي را فراهم کنيم تا مشتريان در کمتر از 2 ساعت بتوانند تسهيلات خود را دريافت کنند.
وي همچنين ضمن اشاره به برگزاري هشتمين هم انديشي سراسري معاونين و مديران اين موسسه گفت: اين هم انديشي از اين جهت برگزار شد که با تغيير دولت بايد سياست ها و استراتژي هاي موسسه مورد تبيين قرار مي گرفت. رضايي با اشاره به روي کارآمدن دولت تدبير و اميد، شعار موسسه مالي و اعتباري کوثر را نيز اميد به آينده عنوان کرد و گفت: در اين هم انديشي از کنترل هاي عملياتي و پيشگيري هاي لازم در مواقع ضرور مورد توجه قرار گرفت
برچسب ها: خسارت ، صندوق ، خودرو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.