سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرتضایی: بهترین اردو برای بازیکنانم استراحت است/ماهشهر تنها 5 دقیقه طوفانی بازی کرد

سرمربی تیم فوتسال فرش آرا گفت: برپایی اردو برای تیم هایی ضروری است که دوره کامل تمرینات را نداشته اما تیم من فقط به استراحت نیاز دارد.

مجید مرتضایی سرمربی تیم فوتسال فرش آرا مشهد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بازی روز گذشته به دلیل صحبت های مربی تیم ماهشهر بسیار حساس برگزار شد ای تیم بسیار خطرناک است زیرا تاکنون امتیازی نداشته و تنها برای کسب اولین پیروزی برابر رقبا حاضر می شود در همین راستا بازی را طوفانی آغاز کردند اما با گذشت 5 دقیقه از آغاز بازی بازیکنانم اداره توپ و زمین را در دست گرفتند و گلزنی کردند تا برتری مان نسبت به حریف مشخص شود. با ادامه روند حملات خود در پایان موفق شدیم بازی را با بارد قاطعانه 6 بر 2 به پایان برسانیم.

وی در خصوص برنامه های تیم در مدت تعطیلات لیگ افزود: شاید تمام تیم های حاضر در لیگ به این تعطیلات برای برپایی اردو و سرانجام تمرینات فشرده نیاز داشته باشند اما فرش آرا در شرایط متفاوتی قرار دارد ما تمرینات خود را قبل از شروع لیگ در اولین فرصت آغاز کردیم که با به تأخیر افتادن رقابت ها بازیکنان حدود 3 ماه تمرین داشتند این امر خستگی مفرط بازیکنان را در پی داشت.

همین امر باعث شد قادر نباشیم در حد و اندازه واقعی خود در لیگ حضور یابیم اما تعطیلات پیش رو بهترین فرصت برای استراحت بازیکنان است یک هفته ابتدایی بدون هیچ برنامه ای و به منظور رفع فشار تیم طی می شود و از ابتدای هفته بعد تمرینات سبک خود را آغاز می کنیم تا رقابت های مطلوبی در لیگ داشته باشیم./آق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.