سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گل محمدی:

با بودن من در پرسپولیس منافع خیلی‌ها در خطر بود/امسال مشکل خاصی در داوری‌ها ندیده‌ام

سرمربی تیم نفت تهران گفت:امسال مشکل خاصی در داوری‌ها ندیدم و به داوران جوانی فرصت داده شد که البته در لیگ نیز قضاوت خوبی داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،یحی گل محمدی در گفتگو با یک برنامه زنده تلویزیونی گفت:جایگاه فعلی تیم نفت تهران نتیجه تلاش باشگاه و بازیکنان تیم است و البته باید توجه داشته باشیم که کار ما تمام نشده است و نباید دلخوش به چهارمی در جدول باشیم.

وی افزود:برد اخیر تیم ما مقابل فولاد خیلی خوب بود.ما در بازی هفته قبلش مقابل تراکتور باخته بودیم و شرایط خوبی نداشتیم و به بازیکنانم گفته بودم که اگر تیمی بتواند فولاد را در اهواز ببرد نفت است.در این بازی نیز در مقابل مهره های توانمند و هجومی فولاد بازی خوبی ارائه کردیم و با 2 گل آنها را بردیم که جا دارد به فرکی بابت این تیم قوی تبریک بگویم.

گل محمدی بیان کرد:ما از کسب سهمیه آسیا ناامید نیستیم.پارسال نیز تا یک قدمی آن پیش رفتیم.نفت چیزی از تیم های بزرگ کم ندارد و با رتبه های فصول اخیر توانمندی هایمان را نشان داده ایم و این به اعتماد به نفس و خودباوری ما کمک می کند.

اتفاقات بعد از بازی با سپاهان خیلی ناراحتم کرد

گل محمدی عنوان کرد: جام حذفی برای تیم‌هایی است که شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ ندارند. در واقع تیم های پایین و وسط جدول اهمیت زیادی به موفقیت در این جام می دهند.

وی در مورد بازی جام حذفی سپاهان با پرسپولیس گفت:در آن بازی بنا به اتفاقاتی نتیجه را واگذار کردیم و نتوانستیم قهرمان شویم. اما اتفاقات بعد از بازی ما را بیشتر ناراحت کرد.رویانیان در جهت موفقیت تیم تلاش می‌کرد و زحمت زیادی کشید اما بعد از بازی با سپاهان اتفاقات ناراحت‌کننده‌ای افتاد.

وی تاکید کرد:متاسفانه تمام مخالف‌های من را جمع کردند و از آنها خواستند تا نظر بدهند.این در حالی بود که تمام آنها مخالف کار کردن یک مربی جوان در پرسپولیس بودند. برخی دوستان ترسیده بودند من برای سال بعددر پرسپولیس حضور داشته باشم و افرادی با بودن من منافعشان به خطر می افتاد و خوشبختانه با آمدن دایی آنها نیز به منافع خود نرسیدند.

وی در مورد پرسپولیس تصریح کرد:با آمدن دایی پرسپولیس تغییرات زیادی به خصوص در خط حمله داشته و تیم هر چقدر در بازی ها جلوتر برود هماهنگ‌تر می‌شود، امیدوارم این اتفاق بیفتد و به قهرمانی این تیم نیز خیلی امیدواریم.

وی ادامه داد:بحث حرفه ای فوتبال جدا از همه موارد است.من وقتی مربی نفت هستم در مقابل هر تیم که بازی کنم تمام انرژی ام را برای نفت می گذارم.

باید نگاه مثبت به داوری داشت

گل محمدی در مورد داوری لیگ عنوان کرد: در این چند هفته از داوری راضی بودم و جوان‌های خوبی را آورده‌اند، جا دارد از مسئولان کمیته داوران تشکر کنم که به داوران جوان اعتماد کردند.من مشکل خاصی در داوری ها ندیدم البته مشکلاتی در تیم های دیگر وجود داشته.همیشه در همه جا برخی افراد سودجو و فرصت طلب هستند ولی نگاه ما باید نگاهی مثبت باشد و این مسائل در شان فوتبال ما نیست.


هم به کی روش و هم به فولادی ها حق می دهم

سرمربی تیم نفت تهران در خصوص لیست تیم ملی بیان کرد: از یک جهت به فولاد حق می‌دهم و از یک جهت هم باید به نقطه نظرات کارلوس کی‌روش حق دهیم، وقتی مربی بزرگی مثل کی روش را به تیم ملی آوردیم باید به او وقت بدهیم تا کارش را انجام دهد. در هر دوره‌ای در مورد لیست تیم ملی حرف و حدیثها بوده است.اینکه فولاد صدرنشین ملی پوشی ندارد قابل بحث است و باید در تمام موارد به پیشرفت تیم ملی فکر کنیم.

وی افزود: پس از آن مشکلاتی که به وجود آمد سوشا مکانی چند روزی است است که در تمرینات تیم شرکت می‌کند، بیرانوند هم خوب کار می کند و چندین ب دروازه تیم را نجات داده است. سوشا نیز بازیکن باغیرتی است و نفت را دوست دارد.وی با وجود پیشنهادات خوبی که داشت با مبلغ کمتر در نفت ماند.

سرمربی نفت تهران در پایان در مورد شانس های قهرمانی لیگ خاطرنشان کرد: فولاد تیم بسیار خوبی است و خط حمله قوی دارد. تراکتورسازی، پرسپولیس نیز تیم های خوبی هستند.به علاوه استقلال هم به اضافه این سه تیم شانسهای قهرمانی در این دوره از لیگ هستند.

پايان متن/آق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
عباس مديرخواه
۱۱:۴۴ ۲۸ مهر ۱۳۹۲
ازاقاي گلمحمدي متشكرم كه هنوز به برسبوليس تعصب دارد