سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ميقاني:

كاتاي ايران جزو ابرقدرت هاي جهان است/چهار نفر با هزينه هاي شخصي به ژاپن اعزام مي شود

سرپرست تيم ملي كاتا گفت: كاتاي ايران جزو ابرقدرت هاي جهان محسوب مي شود و براي حضور در مسابقات قهرماني جهان ژاپن آماده هستيم.

داوود ميقاني در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: اكنون تيم ملي كاتا بعد از چند دوره اردو، در آمادگي كامل به سرمي برد و با توجه به سابقه اي كه در كاتاي جهان داريم فكر مي كنم مي توانيم به نتايج قابل قبولي دست يابيم .
 
سرپرست تیم ملی کاتا ادامه داد : مهد كاتا در ژاپن بوده و آن ها هميشه حرف اول را در اين رشته زده اند اما ايران هم جزو ابرقدرت هاي جهان محسوب مي شود البته در سال هاي اخير كشورهاي ديگر هم روي كاتا سرمايه گذاري كرده اند، براي مثال كره كه قبلاً در اين رشته ورزشي نماينده نداشت در مسابقات آسيايي باتيم كامل آمد و اين موضوع باعث مي شود تا سطح رقابت ها بالا بيايد.
 
ميقاني در خصوص نفرات اعزامي به مسابقات قهرماني جهان گفت: در رقابت هاي قهرماني جهان كه 24 مهر به ميزباني ژاپن برگزار مي شود هر كشور مي تواند 14 نماينده داشته باشد كه فدراسيون جودو به ويژه رستگار و ميراسماعيل با وجود مشكلات مالي با حمايت هاي ويژه اي از ما داشتند و در تلاش هستند تا 10 نفر را به رقابت ها اعزام كنند البته 4 نفر نيز با هزينه شخصي به ژاپن خواهند آمد.

پایان متن/مح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.