سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رویانیان: کارگر و محرمی ها بزرگان و عزیزان پرسپولیس و هواداران هستند

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت : عباس کارگر و مجتبی محرمی ها بزرگان و عزیزان پرسپولیس هستند و هواداران این ستاره های فراموش نشدنی را هرگز تنها نخواهند گذاشت.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران محمد رویانیان درباره ترخیص مجتبی محرمی از بیمارستان و بستری شدن عباس کارگر در بیمارستان مدائن گفت: اتفاق تلخ و ناراحت کننده ای است وقتی می شنوی و می بینی بزرگان و عزیزان پرسپولیس در بستر بیماری هستند. اینها جوانی شان را برای پرسپولیس گذاشتند و در آن سال هایی که خبری از پول نبود اینها بودند که پرچم پرسپولیس را بالا بردند.

من شنیده ام که این پیشکسوتان دهه 60 چگونه به عشق پیراهن و هواداران زحمت می کشیدند و هیچ توقعی از کسی نداشته و ندارند. خوشبختانه امروز مجتبی محرمی از بیمارستان ترخیص شد و امیدوارم که آقای کارگر نیز هرچه زودتر سلامتی خود را به دست آورده و بتوانند به زندگی عادی برگردند. اینها عزیزان ما هستند و برادرهای ما ، باشگاه پرسپولیس در قبال پیشکسوتان خود وظایفی دارد که باید انجام دهد. شرکت پیشکسوتان را راه اندازی کرده ایم و اقدامات شایسته و بی سابقه ای در این شرکت انجام شده که درست نمی دانم آنها را رسانه ای کنم.

تلفنی با آقای کارگر و محرمی صحبت کردم و انشاالله پس از بازگشت از اردبیل حتما به دیدار این عزیزان خواهم رفت. این عیادت کردن ها وظیفه من است آنها برای پرسپولیس سلامتی و جوانی خود را گذاشته اند و من می دانم که این بزرگان از چه محبوبیتی در نزد هواداران برخوردار هستند. انشاالله که خدا به همه آنها سلامتی عطا کند./آق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.