سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشریح برنامه های هیئت مدیره جدید موسسات کانون اعزام دانشجو به خارج

با سر رسیدن عمر هیئت مدیره سابق کانون اعزام دانشجو به خارج اعضای هیئت رئیسه انتخاب و به تشریح برنامه ای خود پرداختند.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، هیئت مدیره کانون به ترتیب آرا علی محمد خانی محمدی با 60 رأی، سعید سمیعی، 53 رأی، زهره ماوه و امیر منصور، امیر ارجمندی با 53 رأی و پور سید آقایی با 49 رأی به عنوان اعضای اصلی و جهانگیر حسن زاده و گودرز صادقی با 35 رأی به عنوان اعضای علل بدل انتخاب شوند.




علی محمد خانی محمدی پس از کسب بیشترین رأی در خصوص برنامه های خود به خبرنگاران گفت: وظیفه ما کامل کردن اقدامات هیئت مدیره سابق است و من 16 برنامه ارائه داده ام که در آن کلیات برنامه ها و مهمترین اهداف خود را مطرح کرده ام.

وی افزود: با توجه به تغییر نرخ ارز ایجاد یک تعاونی مسکن و فراهم کردن مسکن مناسب از جمله برنامه های اینجانب است.
خان محمدی تصریح کرد: تدوین آیین نامه ها و اساسنامه های مناسب از دیگر برنامه های ماست تا کانون اعزام دانشجو به خارج هم بتواند مثل سایر برنامه ها که آیین نامه مشخص دارد عمل کند.                                                                                                                                
عضو جدید هیئت رئیسه کانون اعزام دانشجو به خارج در ادامه افزود: یکی از مشکلات ما متخصص نبودن بسیاری از مدیران مؤسسات است که به همین خاطر قصد داریم جلسه ای ترتیب دهیم و با ارائه آموزشهای لازم به آنها گواهینامه معتبر ارائه دهیم و کارت نیز صادر کنیم.
وی با اشاره به اینکه تأسیس مؤسسات اعزام دانشجو باید با داشتن شرایط خاص صورت گیرد گفت: اگر کسی بخواهد بصورت انتفاهی عمل کند ما حتماً با آنها برخورد خواهیم کرد.

وی افزود: ما قصد داریم رایزنی های علمی سراسر کشور را به کانون بیاوریم تا کارهای مؤسسات در کشورها راحت تر صورت گیرد و ما هم از فعالیت مؤسسات مطلع شویم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: ما می خواهیم از 100 دانشگاه معتبر به نام کانون مجوز بگیریم و این مجوز را به مؤسسات بدهیم تا با این دانشگاه ها کار کنند./م
برچسب ها: دانشجو ، اعزام ، مؤسسات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.