سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمايي از نسخه طلايي اسمارت فون اچ تي سي وان + تصاویر

اگرچه شرکت اپل آیفون تازه خود را با بدنه آلومینیومی و به رنگ طلایی ساخته است، اما شرکت HTC اعلام کرد که بدنه مدل ویژه گوشی هوشمند HTC One را از جنس طلای واقعی تولید می‌کند.

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ مراکز خبری تصاویری منتشر کرده‌اند که، در آن مدل ویژه‌ای از گوشی هوشمند HTC One mini از جنس طلا نشان داده شده است.





نسخه Gold از گوشی هوشمند HTC One mini به گونه‌ای ساخته شده است که بدنه آن ،به صورت کامل از جنس طلا و به صورت براق ساخته شده لازم به ذکر است تاکنون مدلهای مختلف سری گوشی‌های هوشمند اپل از جنس طلا ساخته شده بود. اما این اولین باری است که شرکت HTC نیز اقدام به تولید گوشی خود از جنس طلا می‌کند. شرکت HTC ،تلاش می‌کند با این اقدام علاقه‌مندان به گوشی های لوکس و گران‌قیمت را نیز به سمت خود بکشاند.



جدا از کیس طلایی، این اسمارت فون دارای همان مشخصات HTC One اصلی است که از جمله می توان به صفحه نمایش ۴.۷ اینچی Super LCD فول اچ دی، ۲ گیگابایت رم و پروسسور اسنپ دراگون ۶۰۰ کوالکام اشاره نمود.



بر روی آن پوششی از طلای عیار ۱۸ دیده می شود. همچنین در پشت آن کلمه MOBO 18 حک شده است. قیمت این نسخه از اسمارت فون ۴۴۰۰ دلار اعلام شده که رقم قابل توجهی می باشد.

گزارش از پریسا کابلی


دریچه فناوری اطلاعات در شبکه های اجتماعی

         



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.