سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

امنيت امروز در جامعه حاصل تلاش پيشكسوتان نيروي انتظامي است

فرمانده انتظامي آذربايجان شرقي گفت: امنيت امروز و توسعه پايدار در جامعه حاصل تلاش ها و ايثارگري هاي بازنشستگان و پيشكسوتان نيروي انتظامي است.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ،سردار خرم نيا در مراسم تجليل از پيشكسوتان اين نيرو افزود: توسعه و پيشرفت جمهوري اسلامي در مسير نيل به اهداف والاي انقلاب و امام خميني (ره) در سايه ايثار و تلاش‌هاي شبانه روزي بازنشستگان و پيشكسوتان نيروهاي انتظامي است.

وي گفت: اين افراد در شرايط سخت و با كمترين امكانات مادي در يگان هاي مختلف نيروي انتظامي تمام اهتمام خويش را وقف استقرار نظم و امنيت و آرامش در جامعه اسلامي كردند.

سردار خرم نيا اظهاركرد: بدون ترديد زحمات پيشكسوتان و بازنشستگان نيروي انتظامي كه در عرصه هاي گوناگون و در جاي جاي سرزمين عزيزمان در حفظ جان، مال، امنيت و ناموس كشور و مردم قدرشناس زحمت كشيده اند، بر هيچ كس پنهان نيست.

وي ادامه داد: اين عزيزان با كمترين حقوق، دستمزد و امكانات در سخت ترين شرايط جغرافيايي و اقليمي در نقاطي كه حتي روي نقشه قابل رويت نيست و دور از خانواده در اقصي نقاط كشور خدمت كرده و توانسته اند امنيت را در جامعه حاكم و از جان و مال و ناموس هموطنان دفاع كنند.

رييس پليس آذربايجان شرقي تاكيد كرد: بايد سپاسگزار خدمات اين عزيزان بود كه هر تار موي آنان حاكي از دوران سخت خدمت و فشارهايي است كه متحمل شده اند، است/س

برچسب ها: امنیت ، نیروی ، انتظامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.