سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرلشكر فيروزآبادي:

رسانه ملي در حفظ، نشر و توسعه فرهنگ دفاع مقدس نقش موثر و شايسته‌اي ايفا كرد

سرلشكر پاسدار "سيد حسن فيروزآبادي" به پاس تلاش‌هاي رسانه ملي در انعكاس برنامه‌هاي گراميداشت سي و سومين سالگرد دفاع مقدس لوح تقديري را به "سيد عزت الله ضرغامي" رئيس رسانه ملي اهدا كرد.

 به گزارش خبرنگار دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران، سرلشكر پاسدار "سيد حسن فيروزآبادي" به پاس تلاش‌هاي رسانه ملي در انعكاس برنامه‌هاي گراميداشت سي و سومين سالگرد دفاع مقدس لوح تقديري را به "سيد عزت الله ضرغامي" رئيس رسانه ملي اهدا كرد.

در متن تقدير رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح اين چنين آمده است:

ریاست محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

برادر ارجمند جناب آقای مهندس سید عزت الله ضرغامی

با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد(ص)؛

همانطوری که رهبر فرزانه  و محبوب انقلاب حضرت امام خامنه‌ای عزیز(مدظله العالی) جایگاه و نقش رسانه ملی را بعنوان مهمترین ابزار فرهنگی در امر روشنگری و معرفت بخشی جامعه تبیین فرمودند، سازمان صدا و سیما نیز در عینیت بخشی به منویات معظم له به ویژه در بهره‌مندی از گنجینه ارزشمند حماسه ماندگار 8 سال دفاع مقدس برای انتقال فرهنگ ارزش‌ها و باورهای اعتقادی، ملی، روحیه خودباوری، ایثار، شجاعت در بین اقشار میهن اسلامی تلاش موثری داشته است.
 
رسانه ملی در پاسداشت سی و سومین سالگرد دفاع مقدس با رویکردی آگاهانه و راهبردی در تمامی برنامه‌های خود به واکاوی ابعاد مختلف این حماسه سترگ در شبکه‌های صدا و سیما، توانست ضمن گرامیداشت یاد و نام حضرت امام خمینی(رضوان الله تعالی علیه)، شهیدان، آزادگان، ایثارگران، رزمندگان و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در حفظ، نشر و توسعه فرهنگ دفاع مقدس برای مراکز علمی، دانشگاهی، حوزوی و به طور کلی تمامی اقشار جامعه گام‌های موثری بردارد.
 
به پاس تلاش مخلصانه جنابعالی و همکاران محترم رسانه ملی، ضمن آرزوی توفیق انجام خدمت در ظل عنایات حضرت بقیةالله الاعظم (عج الله تعالی فرجه الشریف) و مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای عزیز(مدظله العالی) این لوح سپاس تقدیم حضورتان می‌گردد.
 
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

سرلشکر بسیجی دکتر سیدحسن فیروزآبادی

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.