سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

افتخارآفرینی کاراته‌کاهای مازندرانی در مسابقات جهانی ترکیه

سرمربی تیم شوتوکان کاراته مازندران از کسب پنج مدال طلا، پنج مدال نقره و پنج برنز توسط کاراته‌کاهای مازندرانی در مسابقات جهانی شوتوکان کاراته WSKU خبر داد.

رضازاده در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت: تیم شوتوکان کاراته مازندران به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در مسابقات جهانی شوتوکان کاراته WSKU حاضر شد که به میزبانی شهر بورسا کشور ترکیه برگزار شد.

وی با تاکید براینکه این مسابقات از 12 مهر امسال کار خود را آغاز کرده و به مدت سه روز به طول انجامید، افزود: در این رقابت‌ها 24 کشور برتر دنیا حضور داشتند که مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان پیگیری شد.

نماینده سبک شوتوکان کاراته در مازندران با اشاره به اسامی مدال‌آوران این تورنمنت جهانی تصریح کرد: مائده محمدی، زینب رضازاده و ملیحه محمدی هرسه در بخش کاتای تیمی صاحب گردن‌اویز طلا شده و عنوان قهرمانی را از آن خود کردند در حالی که مائده محمدی در بخش انفرادی کاتای جوانان مدال نقره کسب کرد.

رضازاده با بیان اینکه مائده و ملیحه محمدی در رده جوانان نیز توانستند به ترتیب اول و دوم شوند، گفت: زینب رضازاده نیز در رده بزرگسالان به مقام نخست رسید.

به گفته وی، آرزو لونجی نیز در رده سنی 13 سال در کاتای انفرادی اول شده و در بخش کومیته دوم شد.

نماینده سبک شوتوکان کاراته در مازندران با اشاره به اینکه امیررضا قوی‌دل در بخش کاتای انفرادی 13 سال به مقام نخست و گردن‌آویز طلا دست پیدا کرد، تصریح کرد: در کومیته بزرگسالان نیز در وزن منفی 60 کیلوگرم نوید خلیل‌زاده مدال نقره را از آن خود کرد و در کاتای تیمی هم علی اکبر زالی به همراه امیرحسین آرمیده و ابوالفضل جهانبخش به مقام دوم دست یافتند.

رضازاده با اعلام اینکه ابوالفضل جهانبخش و امیرحسین آرمیده هر کدام در کاتای انفرادی نیز دوم شدند، یاداور شد: ابوالفضل جهانبخش در رده 15 سال انفرادی و امیرحسین آرمیده در رده جوانان دوم شدند.

این مسئول با ابراز اینکه رضوان عظیمی در کومیته 16 سال در زون 63 کیلوگرم سوم شد، گفت: سید علی علوی در کمیته 13 سال نیز به مدال برنز رسید.

وی در پایان یکی از مهمترین مدال‌های تیمی را در بخش کومیته بزرگسالان بیان کرد که در آن مهدی رضازاده، نوید خلیل‌زاده و سامان سلطانی به مقام سوم دست یافتند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.