سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه شهید بهشتی؛

روزي پر معارفه در عرصه علم و دانش

امروز 18 مهر ماه جلسه معارفه در قالب پنجمین همایش خانواده دانشگاه که علاوه بر معارفه، کارگاهایی با موضوعات جالب برگزار می شود.

 علی رمضانخانی، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه شهید بهشتی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت: پنجمین همایش خانواده و دانشگاه با حضور دکتر پیوندی سرپرست دانشگاه ، اساتید محترم و خانواده های دانشجویان جدید الورود در دانشگاه شهید بهشتی در حال برگزاری است.

وی عنوان کرد: این همایش با هدف آموزشی و مشورت با والدین دانشجویان و آشنایی با والدین دانشجویان با ارائه اطلاعات کامل در مسئله تربیت دانشجویان و در نهایت ایجاد ارتباط بین دانشجویان و دانشگاه و خانواده است.

 وی گفت: در این همایش چهار کارگاه آموزش و دو پنل به مدت یک روز با حضور اساتید برجسته مشاور و روانشناسی در مسائل جوانان و نوجوانان در خصوص آسیب های اجتماعی و همچنین مسائلی که مربوط به پیشگیری از عواقب جبران ناپذیر اجتماعی است.

در تربیت سکان داران آینده چشم پوشی نکنید
وی همچنین در پنجمین همایش خانواده و دانشگاه در خطاب به والدین افزود: دانشجویان از سکان داران سلامت مردم در آینده هستند و اینجاست که والدین  در تربیت فرزندانشان نباید کوتاهی کنند به دلیل اینکه جز برجستگاه علمی کشور هستند.

وی عنوان کرد: همچنین در تلاشیم مسیر تکاملی افراد را از لحاظ جسمی، روانی، اجتماعی، معنوی، میسر کنیم به دلیل اینکه انسان در مسیر رشد الزاماتی دارد و در پروراندن رشد و ترقی و به دست آوردن موقعیت های عالی در آینده در جوانان و نوجوانان تنها به دانشگاه  محدود نخواهد شد.

 وی خاطر نشان کرد:دانشگاه محل مهارت آموزشی است و مهارت تربیتی  باید توسط  خانواده ها به فرزندان و دانشجویان صورت گیرد.

 وی در پایان افزود: واگذاری تربیت حرفه ای به دانشگاهی که هدف اول آن تربیت علمی است یک مهلت است ،این غفلت سلامت مردم را در آینده به خطر می اندازد چرا که دانشجویان  این دانشگاه پزشکان آینده هستند و با ترتیب صحیح در خانواده و دانشگاه ، به سلامت مردم منتهی خواهد شد./ح


برچسب ها: معارفه ، علم ، دانش ، دانشگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.