سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/ دکتر صالحی:

در صدد حفظ بازوان توانمند ورزش کشور هستیم

سرپرست وزارت ورزش وجوانان با بیان اینکه نیمی از جمعیت ایران تحت پوشش وزارت ورزش و جوانان هستند، گفت: گنج عظیمی در اختیار این وزارتخانه قرار دارد .

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد،دکتر سید رضا صالحی امیری گفت :ورزش ایران را به رو رشد توصیف و از نتایج کسب شده توسط ملی پوشان کشتی ، والیبال ، بسکتبال و سایر رشته های ورزشی که در بازی های کشورهای اسلامی در اندونزی بدست آمد و باعث شادی مردم شد ، قدردانی کرد .

وی هدف از این نشست را دستیابی به اجماع عمومی برای سرعت بخشیدن به رشد ورزش در بخشهای مختلف و شناخت بهتر نظام تصمیم ساری و تصمیم گیری در کشور عنوان کرد وافزود : جمع حاضر سرمایه های ملی و خط مقدم ورزش و جوانان هستند .

سرپرست وزارت ورزش و جوانان ادامه داد : هم اکنون 50 فدراسیون و حدود 12 هزار و 860 هیات ورزشی جمعیت سازمان یافته ورزش کشور است ک جمعیتی بالغ بر 7 میلیون نفر را شامل می شود .

وی از این تعداد به عنوان بزرگترین ظرفیت سازمان یافته در سطح ملی نام برد و افزود : این درحالی است که مجموعه مدیریتی 31 استان و 7 معاونت در وزارت ورزش و جوانان در خدمت این مجموعه هستند و ما هم تلاش می کنیم رابطه ای قوی با فدراسیونهای ورزشی داشته باشیم .

سرپرست وزارت ورزش و جوانان به جلسات گذشته اش با روسای فدراسیونهای ورزشی، مسوولان ستادی و استانی اشاره کرد و گفت: ما در صدد حفظ بازوان توانمند ورزش کشور هستیم .

وی در ادامه مبنای فعالیت در این وزارتخانه را تعامل، بهره گیری از خردجمعی و حفظ سرمایه های انسانی عنوان کرد و افزود: هدف ما از این نشستها رسیدن به یک نقطه مشترک در برنامه ریزی ها و سیاستگذاری هاست .

دکتر صالحی با بیان اینکه جامعه انسانی در حوزه ورزش و جوانان از گستردگی خاصی به لحاظ جمعیتی برخوردار است به جمعیت 23 تا 33 میلیون نفری دراین حوزه اشاره کرد/س

برچسب ها: حفظ ، بازوان ، توانمند ، ورزش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.