سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پارک شريعتي ميزبان جشنواره غنچه ها شد

رئيس اداره بانوان شهرداري منطقه 3 از برگزاري جشنواره غنچه ها در پارک شريعتي از 16 تا 19 مهر ماه خبر داد.

جراحي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران با اعلام اين خبر افزود: به منظور ضرورت ايجاد دسترسي فضاهاي کافي براي فعاليت کودکان با وجود تراکم بالاي ساختماني آلودگي هاي محيطي در شهرها همزمان با روز جهاني کودک به برگزاري جشنواره بهترين ها براي غنچه هاي شهر اقدام شد.

وي با اشاره به اهداف کلي اين جشنواره اظهار داشت: جشنواره بهترين ها براي غنچه هاي شهر با اهدافي همچون رشد آگاهي هاي عمومي والدين از نيازهاي فرزندان، ايجاد روحيه شادي و نشاط و ايجاد فرصت آموزشهاي مورد نياز کودکان، معرفي استانداردهاي مورد نياز کودک در حوزه مديريت شهري، آشنايي با استانداردهاي حوزه کودک و اطلاع رساني وضعيت کل توانايي و ظرفيت موجود منطقه در زمينه گروه سني  نوزاد 0 تا 4 سال است.

وي در ادامه با اشاره به بخشهاي جشنواره افزود: اين جشنواره شامل سه بخش نمايشگاهي، علمي و آموزشي است.

وي با اشاره به بخشهاي مختلف نمايشگاهي تصريح کرد: بخش نمايشگاهي جشنواره کودک خود شامل 5 بخش از جمله بازي، سرگرمي و خلاقيت، پوشاک و تغذيه، سلامت و ايمني، تعليم و تربيت، دين و فرهنگ است .

وي با اشاره به نام گذاري ايام جشنواره گفت: در بخش علمي – آموزشي بر اساس نام روزها نشستهاي تخصصي براي والدين برگزار مي شود که عناوين همچون شهر، کودک،‌بازي، سرگرمي، شهر، کودک، فرهنگ وهنر، شهر کودک، خانواده و تربيت اسلامي، شهر کودک، بهداشت و سلامتي به آنها اختصاص داديم.

وي خاطرنشان کرد: جشنواره غنچه ها از 16 تا 19 مهرماه در پارک شريعتي از ساعت 10 تا 21 پذيراي عموم است./
برچسب ها: روز ، جهانی ، کودک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.