سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس قوه قضاییه:

ادعاي حمله به ايران توسط رژيم صهيونيستي حماقت است

رئیس قوه قضاییه گفت: ادعاي حمله به ايران توسط رژيم صهيونيستي يك حماقت است ضمن اینکه رژيم صهيونيستي كوچكتر از اين حرف‌هاست كه بتواند به كشور شيران حمله كند.

به گزارش حوزه حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، آیت‌الله آملی لاریجانی روز گذشته در جمع خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران ارومیه، اظهارداشت: خدا را شاکرم که توفیق حضور در این محفل نورانی را نصیب بنده و همراهانم کرد، خداوند تعبیری در مورد جان‌ها و مال‌های کسانی که در راه خدا مجاهدت می‌کنند دارد که گویا معامله‌ای واقع شده است.

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه در قرآن هیچ قولی غیر از قول حق نمی‌یابیم و گفته‌های خداوند عین حق است گفت: خداوند با تعبیری زیبا شهادت را به گونه‌ای معامله میان خودش و انسان‌ها قلمداد می‌کند و می‌گوید جان‌ها و مال‌های انسان‌ها را در قبال بهشت خریداری می‌کند.

آیت‌الله آملي لاریجانی افزود: مجاهدان، جان خود را در راه خداوند متعال عرضه می کنند و در مقابل آن بهشت جاویدان را می گیرند.

رئیس قوه قضاییه گفت: اگر کسی به کرامات خداوند ایمان داشته باشد، چطور می‌تواند قدر شهادت را نداند به ویژه ما که در کشوری شهیدپرور زندگی می‌کنیم که مولایمان اباعبدالله الحسین(ع) است.

آیت‌الله آملي لاریجانی تصريح کرد: انسان‌هایی هستند که حقیقت مرگ را نمی‌شناسند درحالیکه در مسیر بی‌‌‌نهایت، سیر و سلوک بدن انسان تنها مانند یک پوسته است و حقیقت وجود انسان که‌‌ همان روح آن است به عالم دیگری تعلق دارد.

رئیس قوه قضاییه با بيان اينكه امروز ايران با افتخار و سربلندي در منطقه به خود مي‌بالد اظهارداشت: ادعاي حمله به ايران توسط رژيم صهيونيستي يك حماقت است ضمن اینکه رژيم صهيونيستي كوچكتر از اين حرف‌هاست كه بتواند به كشور شيران حمله كند.

آیت‌الله آملي لاریجانی در پایان خطاب به حاضران خاطرنشان کرد: من از شما می‌خواهم طوری عمل کنید که شهدا راضی باشند، چرا که در مسیر امتحان بزرگی قرار داریم.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.