سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست اداره اوقاف فیروزکوه خبر داد

آغاز رقابت‏های قرآنی در فیروزکوه/اعزام نفرات برتر به رقابت‏های شرق استان تهران

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فیروزکوه از آغاز رقابت‏های قرآنی مرحله شهرستانی از روز پنجشنبه در این شهرستان و اعزام نفرات برتر به رقابت‏های شرق استان تهران خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران حجت ‏الاسلام والمسلمین عطاءالله اسفندیار اظهار داشت: این رقابت‏ها در دو رده سنی شکوفه‏ها (زیر 16 سال) و بزرگ‏سالان (بالای 16 سال) و در دو بخش برادران و خواهران برگزار می‏شود.

وی گفت: این رقابت‏ها در مواد حفظ، قرائت و ترتیل قرآن کریم به صورت شفاهی بین داوطلبان برگزار می‏شود و ماه آینده نیز آزمون مفاهیم تخصصی و تدبر در قرآن به صورت کتبی برگزار خواهد شد.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فیروزکوه خاطرنشان کرد: پیش از این و با شرکت چهار هزار داوطلب، رقابت‏های مرحله نخست برگزار شده بود که از بین آنان، 200 نفر از نفرات برتر به مرحله دوم راه یافتند.

اسفندیار بیان کرد: در این مرحله که روز پنجشنبه در محل زینبیه مسجد موسی بن جعفر(ع) شهرک حضرت ولی‏عصر(عج) فیروزکوه برگزار می‏شود، نفرات منتخب به رقابت خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: در هر رشته، پنج نفر از برادران و پنج نفر از خواهران در رده‏های سنی شکوفه‏ها و بزرگ‏سالان و در مجموع 60 نفر به عنوان نفرات برتر راهی رقابت‏های شرق استان تهران خواهند شد که 22 مهر ماه به میزبانی دماوند برگزار می‏شود.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: نفرات برتر رقابت‏های شرق استان تهران راهی رقابت‏های قرآنی کشوری خواهند شد.

این گزارش حاکی است؛ فرماندار شهرستان فیروزکوه به عنوان سخنران ویژه و ابوالقاسم حکیمی، قاری کشوری قرآن میهمان ویژه این رقابت روحانی و معنوی خواهند بود.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.