سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

سپاه در امنیت شهرستان پردیس نقش دارد

فرماندهی سپاه ناحیه علی بن موسی الرضا (ع)گفت: سپاه ناحیه علی بن موسی الرضا(ع) در این مناطق عملیات های مختلفی را انجام داده است و به طور کلی در حوزه امنیت یارو یاور و کمک نیروی انتظامی بوده است و در امنیت این منطقه نقش دارد .

سرهنگ کافی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد وضعیت شهرستان پردیس گفت :ما در شهرستان پردیس به ویژه در بخش های بومهن و جاجرود که در گذشته از ساختاری جرم خیز برخوردار بوده اند شاهد جرایم زیادی بودیم و با استقرار فرماندهی انتظامی شهرستان از جرایم در این منطقه کاسته شده است .

وی در ادامه این مطلب با اشاره به نقش سپاه ناحیه علی بن موسی الرضا (ع) در شهرستان پردیس تصریح کرد :بخش های بومهن و جاجرود در شهرستان پردیس قبل از اینکه این منطقه از مختصات مستقلی برخوردار شود به مناطق جرم خیز معروف بودند زیرا سایه نظارت درب این مناطق کم رنگ بود .

فرماندهی سپاه ناحیه علی بن موسی الرضا (ع) با تاکید بر اینکه در حوزه امنیت امنیت یارو یاور و کمک نیروی انتظامی بودیم اضافه کرد :سپاه ناحیه علی بن موسی الرضا(ع) در این مناطق عملیات های مختلفی را انجام داده است و به طور کلی در حوزه امنیت یارو یاور و کمک نیروی انتظامی بوده است و در امنیت این منطقه نقش دارد .

کافی در خاتمه امنیت را محرک رشد و توسعه نامید و اظهارداشت :هر زمان که ضریب امنیت در شهر ها بالا برود از جمله پیامدها و تاثیرات آن می توان به رشد و توسعه شهر ها اشاره کرد و محرکی برای رشد و توسعه به شمار می روند ./س


برچسب ها: سپاه ، امنیت ، پردیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.