سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

کمیته مربیان باید زیرنظر ولاسکو باشد

کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال کشورمان گفت : دادولاسکو باید در مورد وضعیت کمیته مربیان هم اظهار نظر کند ونظارت لازم را داشته باشدو در این رابطه به ضعف ها و کمبود های موجود اشاره کرده و دستورات لازم برای رفع این کمبود ها را بدهد .

اصغر نائینی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد جایگاه کمیته مربیان در فدراسیون والیبال کشورمان گفت :کمیته مربیان در فدراسییون والیبال از جایگاهی خاص برخوردار است ولی ساختار فعالیت این کمیته کم رنگ است و نقش آن در هدایت والیبال کشور پدیدار نیست .

وی در ادامه این مطلب با اشاره به ساختار قوی کمیته مربیان در کشور های مطرح جهان تصریح کرد :همه انتخاب ها رابطه ای است با بررسی قالب والیبال در کشور های مطرح می بینیم که کمیته مربیان در این فدراسیون ها از ساختاری قوی برخوردار است و هر کسی نمی تواند مربی تیم های سوپر لیگی شود .

کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال کشورمان اضافه کرد :ولاسکو در سال گذشته با وجود قرار داد خود با فدراسیون در ایران نبود و تنها فیلم مسابقات لیگ را مورد بررسی و آنالیز قرار دادولاسکو باید در مورد وضعیت کمیته مربیان هم اظهار نظر کند و در این رابطه به ضعف ها و کمبود های موجود اشاره کرده و دستورات لازم برای رفع این کمبود ها را بدهد .

نائینی در خاتمه اظهارداشت :از این طریق ولاسکو می تواند سطح دانش و آگاهی مربیان شاغل در مسابقات لیگ برتر را مورد بررسی قرار دهد و بقا ارزیابی عملکرد مربیان اطلاع رسانی خوبی هم در راستای انتقال تجربه به مربیان لیگی بدهد./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.