سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عمیدی: در پینگ پنگ گوش شنوایی نیست/ عادت کرده اند بحران را با بحران حل کنند

سرپرست سابق امور دبیری فدراسیون تنیس روی میز گفت: نمی دانم تا کی می خواهند بحران را با یک بحران حل کنند.

امیر عمیدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اضافه کرد: دعوت نشدن نفرات سوم تا ششم رنکینگ فدراسیون جهانی به اردوی تیم ملی و محروم ماندن برخی بازیکنان خاص از اعزامها نشان می دهد که فدراسیون تنیس روی میز قصد دارد مانند این چهارسال گذشته بحران را با بحران حل کنند، دیگر نمیدانم صحبت کردن فایده ای هم دارد یا خیر، زیرا مدتهاست برخی کارشناسان ، دلسوزان، برخی بازیکنان و بسیاری از اهالی تنیس روی میز فریاد اعتراضشان نسبت به سیاستهای اجرایی بالا است اما انگار کسی از مسئولان نمی خواهد صدای ما را بشنود و فکر می کنم گفتنش بی نتیجه شده است.

وی خاطر نشان کرد: در همه جای دنیا حضور حریفان تمرینی قدرتمند در تنیس روی میز الزامی است اما در ایران می بینیم که متأسفانه به دلیل لجبازی این مهم را از بازیکنان دریغ می کنند نمی دانم چرا این کارها را انجام میدهند و چه دلیلی برای آن دارند.

عمیدی تأکید کرد:‌ بهتر بود حالا که بازیکنان ما را به مسابقات بین المللی اعزام نمی کنند حداقل چند نفر از بهترین ها را به اردو دعوت می کردند تا در کنار بقیه توپ بزنند، مگر اضافه کردن چند بازیکن به اردو جز هزینه 25 هزار تومانی برای خورد و خوراک خرج دیگری هم دارد ؟
پربار بودن اردو و برگزاری آن با کیفیت بالا باید اصل باشد که نیست.

سرپرست سابق امور دبیری فدراسیون با بیان اینکه نظام بی تدبیری در تنیس روی میز حاکم است در این باره تصریح کرد: برگزار نکردن مسابقات قهرمانی کشور نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان کشور، بی توجهی به ورزش همگانی، ورزش مدارس، استعدادیابی، اعزامهایی برای نفرات خاص و ...

در فدراسیون تنیس روی میز باعث می شود تا من به بهره مندی از نظام تدبیر در این سازمان شک کنم، به نظر من همه این ها از بی تدبیری است.

عمیدی در خصوص تدوین آیین نامه جدید برای اعزام بازیکنان تنیس روی میز اذعان داشت: فدراسیون ها باید خود را مقابل ورزشکارانشان وظیفه مند بدانند این درست نیست که هر کس پول داشت و دستش در جیبش بود به مسابقات برون مرزی اعزام شود، فدراسیون می تواند برای بازیکنان اسپانسر بگیرد و آنها را با اسامی حامیان مالیشان اعزام کند اما درست نیست که بگوید وظیفه ما نیست هر کس پول دارد بدهد وی به مسابقات بفرستیم.

کارشناس تنیس روی میز کشورمان اضافه کرد: کلاس داوری برگزار می کنند از داوران پول می گیرند، کارت صادر می کنند پول می گیرند، کارت تمدید می کنند پول می گیرند، اکنون اعزام ها هم که می خواهد پولی بشود، به هیئت های استان ها حتی یک توپ هم نمی دهند.

عمیدی اظهار داشت: وقتی موفقیت های رشته های ورزشی دیگر مثل والیبال، بسکتبال و ... را می بینیم ضمن اینکه از افتخار آفرینی آنها لذت می برم، به حال ورزش تنیس روی تأسف می خورم که عده ای باعث شدند کارش به اینجا بکشد و از افتخارآفرینی برای کشورمان باز بمانیم، اگر تنیس روی میز به دست اهلش اداره می شد و مدیران آن برایش دل می سوزاندند اکنون ما نیز یکی از رشته های نامدار ایران بودیم.

پايان متن/آق
برچسب ها: تنیس ، مسئولان ، فدراسیون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.