سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نگاهی به عملکرد فجر سپاسی در لیگ دوازدهم و سیزدهم!

تیم فجر سپاسی تا پایان هفته دوازدهم لیگ برتر و ضعیت مناسبی در جدول رده بندی ندارد و با 10امتیاز در قعر جدول قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به بهانه تعطیلی لیگ به عملکرد تیم فجر در لیگ دوازدهم و سیزدهم می پردازیم تا سطح کیفی این تیم را در دو فصل ارزیابی کنیم.

تیم فجر با این که مربی خود را که غلامحسین پیروانی بود عوض کرد و یاوری را جایگزین وی کرد با این حال در قعر جدول قرار دارد و شرایط قابل قبولی در جدول ندارد.

فجر سپاسی در لیگ دوازدهم شرایطش خیلی بهتر از این دوره بود و با 12 بازی انجام داده در ردۀ سوم جدول قرار داشت و از این 12 بازی به 5 پیروزی رسیده بود و 5 بازی خود را مساوی کرده بود و تنها 2 باخت داشت.

فجر در لیگ دوازدهم خط حملۀ قوی تری داشت و توانسته بود 19 گل در  این دوازده بازی به ثمر رساند و همان طور که گفته شد از 12 بازی 20 امتیاز کسب کرد و در رده ی سوم جدول قرار داشت.

اما در لیگ سیزدهم که اوضاع مناسبی در جدول ندارد و از 16 تیم لیگ برتری در رده چهاردهم قرار دارد و از 12 بازی انجام داده ی خود تنها 10 امتیاز کسب کرده است و تنها 2 برد داشته است و 4 بازی خود را مساوی کرده و تنها به 2 پیروزی رسیده است که در مقایسه با لیگ دوازدهم که فجر سپاسی 2 باخت داشت اما در این فصل 2 برد در کارنامه ی خود دارد و 6 بازی خود را واگذار کرده است.

خط حمله ی این تیم هم خوب عمل نکرده است و 8 گل در این دوازده بازی به ثمر رسانده است و همچنین 8 گل خورده ی این تیم 16 گل ثبت شده است و اکنون این تیم از اوضاع خوبی در جدول برخوردار نیست و تفاضل گل فجر در این دوره 8 می باشد./آق
برچسب ها: لیگ ، فجر ، عملکرد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.